Agencja Freundschaft Commerce, specjalizująca się w generowaniu sprzedaży z wykorzystaniem kanałów online i innowacyjnych technologii, ma nowego szefa.
Maciej Kapuściński objął stanowisko performance media directora i od kwietnia odpowiada za budowanie strategii mediowych dla klientów agencji, zarządzanie zespołem oraz za rozwijanie kompleksowych działań e-Commerce w modelu one-stop-shop.
Bardzo się cieszę, że Maciek zdecydował się dołączyć do naszego zespołu. Liczymy, że jego silne kompetencje związane z efektywnym planowaniem działań online, w krótkim czasie okażą się przydatne dla nas, jak i naszych klientów. Efektywność mediowa jest dla nas kluczowa i pod tym względem mamy wrażenie, że Maciek idealnie pasuje do tego zadania. Życzyłbym nam i Maćkowi, aby ta współpraca przyniosła korzyści całej Grupie Freundschaft i wzmocniła kompetencyjnie całą naszą organizację."
Piotr Hassine, chief growth officer Freundschaft
Kapuściński związany jest z digital marketingiem od 2011 roku, rozwijał swoją karierę w agencji Result Media oraz w OMD/PHD Media Direction i grupie Agora, gdzie odpowiadał za marketing efektywnościowy. W swojej karierze prowadził kampanie mediowe m.in. dla AXA Direct, Suzuki, Toyota, Unilever, Grupa Medicover, Eden Springs, Vivus Finance czy Kino Świat. Ostatnio związany był z Wolt Polska, gdzie pełnił funkcję marketing managera.
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.
***
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl