Z początkiem sierpnia do zespołu agencji Freundschaft dołączył Bartosz Gąsiorowski obejmując stanowisko Strategy Directora w zespole strategiczno-badawczym.
Nowy Strategy Director będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie klientów Freundschaft i za budowanie kompleksowej oferty komunikacyjnej podczas procesów new business. Jego kompetencje wzmocnią zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych oraz współpracy ekspertów strategii z mediową częścią Grupy Freundschaft. Gąsiorowski raportuje bezpośrednio do Anny Koszur, CEO agencji.
Bartosz Gąsiorowski łączy wiedzę i kompetencje z zakresu strategii komunikacyjnej i mediowej z doświadczeniem w zarządzaniu marką z poziomu działu marketingu. Przez 5 lat w Grupie Żywiec, początkowo jako Digital Manager odpowiadał za komunikację digital dla całego portfolio marek, później jako Kierownik Marki za markę Żywiec. Wcześniej, od 2007 do 2011 r. zajmował się tworzeniem strategii mediowych w Mediacom. Przez ostatnie 4 lata jako Strategy Director w OS3 odpowiadał za tworzenie strategii komunikacyjnych i doradztwo strategiczne dla głównych klientów agencji. Wraz z objęciem stanowiska przez Bartosza Gąsiorowskiego, Freundschaft kończy etap formowania pełnej struktury managerskiej. W lipcu nową Deputy Managing Director Freundschaft została Magdalena Korczak. Działem kreacji Freundschaft zarządza Marcin Mroczek, Creative Director oraz Józek Dutkiewicz Chief Creative Officer.
Agencja Freundschaft razem z Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce tworzą grupę trzech wyspecjalizowanych marek wchodzących w skład Grupy Freundschaft. Strukturą Freundschaft The Digitals zarządza Piotr Hassine, będący Managing Directorem, a Agata Wołkowicka, Client Service Director odpowiada za prowadzenie działu obsługi klientów oraz wspiera dział Experience, Social Media i Technologii. Head of content and design Freundschaft The Digitals jest Bartosz Koj. Zespół Freundschaft Commerce prowadzi Maciej Kapuściński.
Bartosz Gąsiorowski łączy wiedzę i kompetencje z zakresu strategii komunikacyjnej i mediowej z doświadczeniem w zarządzaniu marką z poziomu działu marketingu. Przez 5 lat w Grupie Żywiec, początkowo jako Digital Manager odpowiadał za komunikację digital dla całego portfolio marek, później jako Kierownik Marki za markę Żywiec. Wcześniej, od 2007 do 2011 r. zajmował się tworzeniem strategii mediowych w Mediacom. Przez ostatnie 4 lata jako Strategy Director w OS3 odpowiadał za tworzenie strategii komunikacyjnych i doradztwo strategiczne dla głównych klientów agencji. Wraz z objęciem stanowiska przez Bartosza Gąsiorowskiego, Freundschaft kończy etap formowania pełnej struktury managerskiej. W lipcu nową Deputy Managing Director Freundschaft została Magdalena Korczak. Działem kreacji Freundschaft zarządza Marcin Mroczek, Creative Director oraz Józek Dutkiewicz Chief Creative Officer.
Agencja Freundschaft razem z Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce tworzą grupę trzech wyspecjalizowanych marek wchodzących w skład Grupy Freundschaft. Strukturą Freundschaft The Digitals zarządza Piotr Hassine, będący Managing Directorem, a Agata Wołkowicka, Client Service Director odpowiada za prowadzenie działu obsługi klientów oraz wspiera dział Experience, Social Media i Technologii. Head of content and design Freundschaft The Digitals jest Bartosz Koj. Zespół Freundschaft Commerce prowadzi Maciej Kapuściński.