Grupa Freundschaft została ponownie wybrana do obsługi eventowej marki BMW, jednego z najbardziej prestiżowych brandów motoryzacyjnych na świecie
Wygrana w przetargu potwierdza skuteczność i profesjonalizm agencji, która współpracuje z BMW Group od ponad czterech lat. BMW Group tak jak w poprzednich latach wybrało dwie agencje do obsługi. Oprócz Freundschaft będzie to agencja Corse. Zadaniem przetargowym było pokazanie koncepcji premiery nowego modelu BMW oraz konferencji dla dealerów. Propozycja Freundschaft wyróżniała się innowacyjnym podejściem kreatywnym i solidnymi aspektami realizacyjnymi.
„Bardzo się cieszymy, że Klient zdecydował się nas wybrać ponownie. Zadanie nie było łatwe a konkurencja silna. Ta wygrana to potwierdzenie naszych kompetencji i dowód zaufania jakim darzy nas BMW Group. Strategia dbania o naszych Klientów jest mi bliska. Wpisuje się w nasz nieustanny rozwój i challenge kompetencji”
– mówi Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft.
Wśród klientów Freundschaft w obszarze experience znajdują się marki takie jak Google, YouTube, Brown Forman oraz BMW. Wygrana w przetargu na obsługę eventową BMW wzmacnia pozycję Freundschaft na rynku experience i otwiera drogę do realizacji kolejnych projektów.