04/01/25
Michał Banaszewski - nowy CEO Grupy Freundschaft
Michał Banaszewski dołącza do agencji Freundschaft jako Prezes Zarządu, wnosząc niemal 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Specjalizuje się w zarządzaniu biznesem, jego skalowaniu oraz adaptacją kompetencji agencyjnych na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Przed dołączeniem do Grupy Freundschaft Banaszewski był partnerem w polskim oddziale sieciowej agencji VML. Pełnił tam funkcje zarządcze, ostatnio jako Chief Business Officer i Managing Partner. W tym czasie agencja rozwijała strategiczne partnerstwa z dużymi, globalnymi i lokalnymi markami, takimi jak: T-Mobile, IKEA, Samsung, OLX, Lech, BP, Pernod-Ricard, Colgate-Palmolive oraz zdobywała tytuły agencji roku i nagrody m.in. w konkursach Cannes Lions, EFFIE, KTR. Banaszewski aktywnie uczestniczył również w kształtowaniu standardów branży, m.in. jako członek Komitetu Organizacyjnego EFFIE oraz juror EFFIE i Innovation Awards.
Przejęcie sterów agencji z 130-osobowym zespołem to zawsze kompleksowe wyzwanie, ale pomaga mi fakt, że zastałem tutaj stabilny biznes, wartościowe relacje klienckie i wspaniałych ludzi. Freundschaft to agencja ze wspaniałą przeszłością i gotowa na równie spektakularną przyszłość. Będziemy nadal rozwijać kompetencje agencji w obszarze zintegrowanej komunikacji, łącząc brand building i brand experience, opierając się na naszych silnych kompetencjach w budowaniu strategii marek, tworzeniu kreacji oraz produkcji jakościowych eventów. Stawiamy na nowoczesny, multikanałowy content i efektywność marketingową w oparciu o dane, korzystając na tym, że mamy w grupie kapitałowej liderów rynku w swoich segmentach, czyli IQS i Lifetube. Przyszłość zapowiada się ekscytująco.
-– mówi Michał Banaszewski
W Grupie Freundschaft Michał dostrzega siłę wynikającą z różnorodności obszarów kompetencyjnych oraz kulturę organizacyjną, która wspiera budowanie wartości w oparciu ich łączenie.
Wzmacniamy synergię wewnątrz agencji i orientujemy się na oferowanie mierzalnych rozwiązań w obszarze kreatywności i budowania doświadczeń konsumenckich.
-
Agencja stawia, więc szczególnie na te obszary działalności, które pozwolą jej skutecznie odpowiadać na potrzeby rynku nieustannie szukającego większej efektywności.