Wyjątkowość tegorocznej edycji polega na digitalowej formule konferencji. Zarejestrowani uczestnicy będą mieli możliwość śledzenia prelekcji i dyskusji panelowej na żywo oraz zadawania pytań poprzez czat.
W zmiennych uwarunkowaniach organizacji spotkań, twórcy dorocznej konferencji Polzak Marketing - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE - zdecydowali się na realizację konferencji w formie interaktywnego wydarzenia online. Za produkcję projektu w tej formule odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F), we współpracy z TSE Grupą oraz Global EXPO Centrum Targowo-Kongresowym. Agencja Emlab ma na swoim koncie realizację ponad 220 formatów online w tym roku, w których wzięło udział w sumie już ponad 5000 uczestników. Jednym z ostatnich tego typu projektów agencji był cross-branżowy panel dyskusyjny “Reality Re+Creators” dla IAA Polska.
Organizatorami Polzak Marketing 2020 są: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.
Partnerzy:
- Studio TSE
- Global Expo
- Emlab (Grupa S/F)
- CPC Brand Consultants
- Effie Poland
- Grupa Żywiec
- IAB Polska
- IAA Polska
Patroni medialni:
- MMP
- MMP24
- Proto
- OOH Magazine