Freundschaft Commerce wygrywa przetarg mediowy dm Drogerie

Drogerie dm rozstrzygnęły przetarg na obsługę mediów we wszystkich kanałach w najbliższym roku. Przetarg wygrała agencja Freundschaft, która zapewnia Klientowi komunikacje 360 stopni od doradztwa strategicznego koncepcji kreatywnej, obsługi ATL, BTL i Digital, po perform...
Przemek Boruciński nowym Senior Strategy Plannerem w Grupie Freundschaft

Przemek jest strategiem z dziesięcioletnim doświadczeniem.
Freundschaft realizuje pierwszą kampanię  Balea na polskim rynku marki.

Na początku lutego wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania Balea, marki własnej dm Drogerie. Komunikacja pod hasłem „Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki to efekt rozszerzonej współpracy agencji Freundschaft i jej obecnego Kli...
Karolina Blair nową Business Development Directorką w Grupie Freundschaft.

Karolina będzie pełniła kluczową rolę w poszerzeniu portfolia Klientów agencji Freundschaft. Zajmie się także rozbudową oferowanych usług w obrębie obecnych Klientów.
Ogólnopolska kampania jesiennej ramówki Polsatu przygotowana przez Freundschaft

Nasza kampania w przestrzeni miejskiej zapowiada między innymi nowości programu: „Doda. Dream Show”, „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” oraz serial „Teściowie”. W ofercie stacji pojawią się także kontynuacje, m.in. „Nasz nowy dom” z nową pr...
Nowa globalna kampania i platforma komunikacyjna xtb wkracza na 12 rynków.

XTB ogłasza dynamiczny start swojej najnowszej kampanii marketingowej przygotowanej przez agencję Freundschaft.  
Freundschaft wita Monikę Kostecką na stanowisku Group Account Directora

1 sierpnia do zespołu agencji Freundschaft dołączyła Monika Kostecka, obejmując stanowisko Group Account Directora. Monika zastąpiła Monikę Szadkowską, która zdecydowała się odejść z agencji.
Pierwsza kampania Popeyes Polska autorstwa Freundschaft

Popeyes, jedna z najbardziej znanych i cenionych marek restauracyjnych na świecie, jest już w Polsce. Pierwszy polski Popeyes otworzył się w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu 7 lipca. To dopiero początek ekspansji marki w Polsce, jeszcze w tym roku planowane są kolejne ot...
Nowa platforma komunikacyjna PLUS na kartę autorstwa Freundschaft

Po zmianie platformy komunikacyjnej dla wiodącej oferty marki PLUS, o której pisaliśmy w marcu b.r., operator zdecydował się na analogiczną zmianę dla linii PLUS na Kartę i tym samym na stworzenie wspólnego terytorium komunikacyjnego dla marki głównej i pre-paid.
Freundschaft autorem kampanii wiosennej ramówki dla Polsatu

INFORMACJA PRASOWA 2024.03.25
Freundschaft Commerce wygrywa przetarg mediowy dm Drogerie

Drogerie dm rozstrzygnęły przetarg na obsługę mediów we wszystkich kanałach w najbliższym roku. Przetarg wygrała agencja Freundschaft, która zapewnia Klientowi komunikacje 360 stopni od doradztwa strategicznego koncepcji kreatywnej, obsługi ATL, BTL i Digital, po perform...
Przemek Boruciński nowym Senior Strategy Plannerem w Grupie Freundschaft

Przemek jest strategiem z dziesięcioletnim doświadczeniem.
Freundschaft realizuje pierwszą kampanię  Balea na polskim rynku marki.

Na początku lutego wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania Balea, marki własnej dm Drogerie. Komunikacja pod hasłem „Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki to efekt rozszerzonej współpracy agencji Freundschaft i jej obecnego Kli...
Karolina Blair nową Business Development Directorką w Grupie Freundschaft.

Karolina będzie pełniła kluczową rolę w poszerzeniu portfolia Klientów agencji Freundschaft. Zajmie się także rozbudową oferowanych usług w obrębie obecnych Klientów.
Ogólnopolska kampania jesiennej ramówki Polsatu przygotowana przez Freundschaft

Nasza kampania w przestrzeni miejskiej zapowiada między innymi nowości programu: „Doda. Dream Show”, „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” oraz serial „Teściowie”. W ofercie stacji pojawią się także kontynuacje, m.in. „Nasz nowy dom” z nową pr...
Nowa globalna kampania i platforma komunikacyjna xtb wkracza na 12 rynków.

XTB ogłasza dynamiczny start swojej najnowszej kampanii marketingowej przygotowanej przez agencję Freundschaft.  
Freundschaft wita Monikę Kostecką na stanowisku Group Account Directora

1 sierpnia do zespołu agencji Freundschaft dołączyła Monika Kostecka, obejmując stanowisko Group Account Directora. Monika zastąpiła Monikę Szadkowską, która zdecydowała się odejść z agencji.
Pierwsza kampania Popeyes Polska autorstwa Freundschaft

Popeyes, jedna z najbardziej znanych i cenionych marek restauracyjnych na świecie, jest już w Polsce. Pierwszy polski Popeyes otworzył się w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu 7 lipca. To dopiero początek ekspansji marki w Polsce, jeszcze w tym roku planowane są kolejne ot...
Nowa platforma komunikacyjna PLUS na kartę autorstwa Freundschaft

Po zmianie platformy komunikacyjnej dla wiodącej oferty marki PLUS, o której pisaliśmy w marcu b.r., operator zdecydował się na analogiczną zmianę dla linii PLUS na Kartę i tym samym na stworzenie wspólnego terytorium komunikacyjnego dla marki głównej i pre-paid.
1
2
3
4
5
6
7