Karnawałowa kampania "Netia to rozrywka" już na antenach i w mediach digtal

Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim ...
Pizza Guseppe z nową platformą komunikacyjną

Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Świąteczna odsłona nowej platformy dla Interii

W świątecznym tygodniu został wyemitowany kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Pomiędzy".
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Święta w Plusie - świąteczna kampania dla nowych i obecnych abonentów autorstwa Freundschaft.

Ruszyła kampania promująca świąteczną ofertę internetu domowego 5G dla abonentów Plusa oraz abonamentu dla nowych klientów, którzy przeniosą swój numer z innej sieci. 
Launch marki Swyft wspierany kampanią autorstwa Freundschaft The Digitals

Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
Viaplay w top 10 serwisów VOD we wrześniu. W telewizji ponownie kampania przygotowana przez Freundschaft The Digitals

Jak podają wirtualnemedia.pl w pierwszym miesiącu pełnej działalności Viaplay w Polsce serwis zanotował ponad 2,2 mln użytkowników odwiedzających serwis. Viaplay osiągnął wzrost względem pierwszego miesiąca działalności o prawie milion użytkowników (o 978,8 tys. użytkown...
Globalna kampania XTB z udziałem José Mourinho autorstwa Grupy Freundschaft

Po wygranym przetargu na globalną kampanię dla domu maklerskiego XTB, agencja Freundschaft prezentuje serię spotów z udziałem portugalskiego trenera piłkarskiego, uważanego za jednego z najwybitniejszych i najbardziej utytułowanych trenerów w historii, José Mourinho. Dzi...
Wyprzedażowa kampania Polsat Box z pakietem sportowym

W noworocznej kampanii i kolejnej odsłonie formatu komunikacyjnego z udziałem Jacka Braciaka nacisk położony jest na komunikację nowego pakietu sportowego M Sport.
Karnawałowa kampania "Netia to rozrywka" już na antenach i w mediach digtal

Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim ...
Pizza Guseppe z nową platformą komunikacyjną

Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Świąteczna odsłona nowej platformy dla Interii

W świątecznym tygodniu został wyemitowany kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Pomiędzy".
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Święta w Plusie - świąteczna kampania dla nowych i obecnych abonentów autorstwa Freundschaft.

Ruszyła kampania promująca świąteczną ofertę internetu domowego 5G dla abonentów Plusa oraz abonamentu dla nowych klientów, którzy przeniosą swój numer z innej sieci. 
Launch marki Swyft wspierany kampanią autorstwa Freundschaft The Digitals

Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
Viaplay w top 10 serwisów VOD we wrześniu. W telewizji ponownie kampania przygotowana przez Freundschaft The Digitals

Jak podają wirtualnemedia.pl w pierwszym miesiącu pełnej działalności Viaplay w Polsce serwis zanotował ponad 2,2 mln użytkowników odwiedzających serwis. Viaplay osiągnął wzrost względem pierwszego miesiąca działalności o prawie milion użytkowników (o 978,8 tys. użytkown...
Globalna kampania XTB z udziałem José Mourinho autorstwa Grupy Freundschaft

Po wygranym przetargu na globalną kampanię dla domu maklerskiego XTB, agencja Freundschaft prezentuje serię spotów z udziałem portugalskiego trenera piłkarskiego, uważanego za jednego z najwybitniejszych i najbardziej utytułowanych trenerów w historii, José Mourinho. Dzi...
1
2
3
4
5
6
7