Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w agencji Freundschaft

Monika Szadkowska jako Group Account Director prowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft. Grupa S/F to od dziś Grupa Freundschaft.

Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.  
Awanse szefów Grupy S/F. Anna Koszur nowym CEO.

Anna Koszur awansuje na stanowisko Chief Executive Officer (CEO) Grupy S/F. Przejmuje stanowisko od Marcina Jeziorskiego, który awansował na stanowisko Chief Commercial Officer (CCO) holdingu Mediacap.
MEDIACAP SA przejmuje całość udziałów Scholz & Friends Warszawa. Grupa odkupiła mniejszościowy pakiet od niemieckich wspólników poprzez spółkę zależnąThe Digitals

Warszawa, 10 marca 2021
Mediacap SA: Marcin Jeziorski awansuje obejmując funkcję Chief Commercial Officer

Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap SA (“Mediacap”), obok nadzoru nad Grupą S/F, będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług oraz generowanie synergii w ramach holdingu.
Agencja The Digitals (Grupa S/F) autorem projektu „Job.Starter” dla Pracuj.pl

 
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym w Grupie S/F

Od lutego br. Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Andrzej Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym.
Kampania agencji Scholz & Friends Warszawa “Brita. Lubię ją” wystartuje na rynkach europejskich

Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech dużych rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki B...
Marta Bresińska account directorem w The Digitals (Grupa S/F)

Do agencji The Digitals, należącej do Grupy S/F, dołącza Marta Bresińska. Jako account director będzie odpowiadać za prowadzenie jednego z głównych zespołów obsługi klienta.  
Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.
Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w agencji Freundschaft

Monika Szadkowska jako Group Account Director prowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft. Grupa S/F to od dziś Grupa Freundschaft.

Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.  
Awanse szefów Grupy S/F. Anna Koszur nowym CEO.

Anna Koszur awansuje na stanowisko Chief Executive Officer (CEO) Grupy S/F. Przejmuje stanowisko od Marcina Jeziorskiego, który awansował na stanowisko Chief Commercial Officer (CCO) holdingu Mediacap.
MEDIACAP SA przejmuje całość udziałów Scholz & Friends Warszawa. Grupa odkupiła mniejszościowy pakiet od niemieckich wspólników poprzez spółkę zależnąThe Digitals

Warszawa, 10 marca 2021
Mediacap SA: Marcin Jeziorski awansuje obejmując funkcję Chief Commercial Officer

Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap SA (“Mediacap”), obok nadzoru nad Grupą S/F, będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług oraz generowanie synergii w ramach holdingu.
Agencja The Digitals (Grupa S/F) autorem projektu „Job.Starter” dla Pracuj.pl

 
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym w Grupie S/F

Od lutego br. Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Andrzej Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym.
Kampania agencji Scholz & Friends Warszawa “Brita. Lubię ją” wystartuje na rynkach europejskich

Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech dużych rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki B...
Marta Bresińska account directorem w The Digitals (Grupa S/F)

Do agencji The Digitals, należącej do Grupy S/F, dołącza Marta Bresińska. Jako account director będzie odpowiadać za prowadzenie jednego z głównych zespołów obsługi klienta.  
1
2
3
4
5
6
7