Polsat rozpoczyna współpracę z agencją Freundschaft

Agencja Freundschaft poszerzyła współpracę z Grupą Polsat Plus o nową markę, którą jest Polsat, przejmując tym samym obsługę wszystkich największych brandów z portfolio GPP. Freundschaft, które jest związane z GPP od 2014 r., obecnie odpowiada za komunikację marek Plus (...
Przedstawiamy zwycięską pracę w konkursie Young Creatives Cannes w kategorii film. Duet kreatywnych z Freundschaft zwyciężył w kategorii film

Nagrodę główną i wyjątkową statuetkę, Totem Kreatywności, otrzymali Michał Witek i Michał Basiński z Freundschaft.
Wystartowała kampania bezalkoholowych wariantów piwa Książęce autorstwa Freundschaft

Marka Książęce (Kompania Piwowarska) poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%. 25 kwietnia wystartowała kampania reklamowa obejmująca emisję spotu w telewizji i mocne wsparcie komunikacyjne w Internecie.Za koncepc...
Drogeria dm debiutuje w Polsce. Wsparcie launchu marki przygotowała agencja Freundschaft.

Polska jest 14. krajem, w którym dm rozpoczyna swoją działalność, pierwsza polska drogeria została otwarta 21 kwietnia we Wrocławiu. dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie, który posiada łącznie ponad 3800 sklepów.
Grupa Freundschaft obchodzi pierwsze urodziny

W marcu zeszłego roku agencje Scholz & Friends, The Digitals, Emlab i Booost przeszły rebranding. Co działo się w Freundschaft przez te 12 miesięcy? Dużo dobrego! Anna Koszur objęła stanowisko CEO grupy, a Marcin Mroczek dyrektora kreatywnego, do grupy w tym czasie d...
Freundschaft i niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI przedłużają współpracę

Agencja Freundschaft i niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI przedłużyły współpracę w obszarze działań promujących sprzedaż oferty handlowej marki ALDI, Freundschaft odpowiada za przygotowanie gazetki ofertowej oraz strony www. Współpraca dotyczy także dz...
Freundschaft The Digitals wspiera launch Viaplay na rynku holenderskim

Holenderski kierowca wyścigowy i mistrz świata, Max Verstappen oraz skandynawski dostawca usług streamingowych Viaplay zawarli współpracę.  Komunikacja z udziałem nowego ambasadora marki, wspierająca wprowadzenie marki na rynek holenderski została przygotowana przez Freu...
Netia przedłuża współpracę z Agencją Freundschaft

Netia powierzyła Agencji Freundschaft obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już piąty rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.
Polski Ład i sytuacja za wschodnią granicą tematami nowej kampanii wizerunkowej "Pomiędzy" dla marki Interia

Interia to portal ‘POMIĘDZY’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości, eskalowania 
i ortodoksji. To także idea stworzonej przez agencję Freundschaft platformy komunikacyjnej.
Kampania innowacyjnej oferty Plusa autorstwa Freundschaft

W maju marka Apple dołączyła do szerokiego portfolio telefonów dostępnych w ofercie Plusa. Komunikację tej szczególnej oferty przygotowała agencja Freundschaft. Działania komunikacyjne obejmują 30 sekundowy spot oraz jego warianty długości 30 i 6 sekund, które zostały pr...
Polsat rozpoczyna współpracę z agencją Freundschaft

Agencja Freundschaft poszerzyła współpracę z Grupą Polsat Plus o nową markę, którą jest Polsat, przejmując tym samym obsługę wszystkich największych brandów z portfolio GPP. Freundschaft, które jest związane z GPP od 2014 r., obecnie odpowiada za komunikację marek Plus (...
Przedstawiamy zwycięską pracę w konkursie Young Creatives Cannes w kategorii film. Duet kreatywnych z Freundschaft zwyciężył w kategorii film

Nagrodę główną i wyjątkową statuetkę, Totem Kreatywności, otrzymali Michał Witek i Michał Basiński z Freundschaft.
Wystartowała kampania bezalkoholowych wariantów piwa Książęce autorstwa Freundschaft

Marka Książęce (Kompania Piwowarska) poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%. 25 kwietnia wystartowała kampania reklamowa obejmująca emisję spotu w telewizji i mocne wsparcie komunikacyjne w Internecie.Za koncepc...
Drogeria dm debiutuje w Polsce. Wsparcie launchu marki przygotowała agencja Freundschaft.

Polska jest 14. krajem, w którym dm rozpoczyna swoją działalność, pierwsza polska drogeria została otwarta 21 kwietnia we Wrocławiu. dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie, który posiada łącznie ponad 3800 sklepów.
Grupa Freundschaft obchodzi pierwsze urodziny

W marcu zeszłego roku agencje Scholz & Friends, The Digitals, Emlab i Booost przeszły rebranding. Co działo się w Freundschaft przez te 12 miesięcy? Dużo dobrego! Anna Koszur objęła stanowisko CEO grupy, a Marcin Mroczek dyrektora kreatywnego, do grupy w tym czasie d...
Freundschaft i niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI przedłużają współpracę

Agencja Freundschaft i niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI przedłużyły współpracę w obszarze działań promujących sprzedaż oferty handlowej marki ALDI, Freundschaft odpowiada za przygotowanie gazetki ofertowej oraz strony www. Współpraca dotyczy także dz...
Freundschaft The Digitals wspiera launch Viaplay na rynku holenderskim

Holenderski kierowca wyścigowy i mistrz świata, Max Verstappen oraz skandynawski dostawca usług streamingowych Viaplay zawarli współpracę.  Komunikacja z udziałem nowego ambasadora marki, wspierająca wprowadzenie marki na rynek holenderski została przygotowana przez Freu...
Netia przedłuża współpracę z Agencją Freundschaft

Netia powierzyła Agencji Freundschaft obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już piąty rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.
Polski Ład i sytuacja za wschodnią granicą tematami nowej kampanii wizerunkowej "Pomiędzy" dla marki Interia

Interia to portal ‘POMIĘDZY’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości, eskalowania 
i ortodoksji. To także idea stworzonej przez agencję Freundschaft platformy komunikacyjnej.
2
3
4
5
6
7
8