Polsat wspiera kampanią reklamową pozycje ze swojej jesiennej ramówki. Działania promocyjne widoczne są na nośnikach reklamy zewnętrznej i w mediach digital. Kreacją kampanii zajęła się agencja Freundschaft.
Polsat w kampanii koncentruje się głównie na promocji programu "Hell's Kitchen" oraz nowego reality-show „Doda. 12 kroków do miłości”. Intensywnie wspierany jest także "Taniec z Gwiazdami" i program "Ślubne Pogotowie Izabeli Janachowskiej".
W ramówce widzowie znajdą też kontynuację programów i seriali nadawanych w prime time (m.in."Twoja twarz brzmi znajomo", "Przyjaciółki").
W ramówce widzowie znajdą też kontynuację programów i seriali nadawanych w prime time (m.in."Twoja twarz brzmi znajomo", "Przyjaciółki").
Działania objęły kanały online (kampania display i social media) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe i billboardy w największych miastach Polski).
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.