Comarch ruszył z kampanią marketingową dla sektora MŚP, w której pokazuje, że obowiązkowe wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) to szansa na kompleksową cyfryzację przedsiębiorstwa. Działania obejmują emisję reklam w telewizji, radiu oraz szeroką obecność w internecie. To największa kampania marketingowa w historii Comarch Enterprise Solutions.
Poprzez wyrazistą historię chcemy pokazać, że nadmiar dokumentów i nieuporządkowane procesy ograniczają potencjał firm i generują koszty. Traktujemy obowiązek wdrożenia KSeF jako impuls do szerszych zmian i dalszego rozwoju przedsiębiorstw. Wybierając Comarch, firmy zyskują partnera nie tylko do „ogarnięcia KSeF”, ale do długofalowej cyfryzacji.
mówi Gabriela Nadczuk, dyrektor marketingu w Comarch Enterprise Solutions
Więcej informacji o działaniach Comarch i współpracy: https://www.comarch.pl/erp/aktualnosci/comarch-pokazuje-jak-zapanowac-nad-chaosem-w-firmie/


