Freundschaft na nowo definiuje ofertę i model operacyjny agencji. Stawia na full funnel brand experience z mocnymi kompetencjami w tworzeniu multikanałowego contentu, planowaniu mediów i korzystania z danych. Zmiany w strukturze mają wzmocnić wykorzystanie pełnego potencjału kompetencji agencji i szybciej odpowiadać na potrzeby rynku. Agencja stawia na integrację linii biznesowych i synergię ofertową.
Freundschaft to agencja o unikalnym na rynku zestawie kompetencji. Łączymy pod jednym dachem ekspertów od komunikacji tradycyjnej i digitalowej, contentu, eventów oraz planowania mediów. Dzięki temu możemy tworzyć interdyscyplinarne zespoły, które patrzą szerzej i trafniej odpowiadają na potrzeby klientów. Nowa struktura organizacyjna pozwala nam także lepiej wykorzystywać synergię z siostrzanymi agencjami – IQS i Lifetube.
mówi Michał Banaszewski, CEO Grupy Freundschaft.