Ruszła szeroko zakrojona kampania marki Plus. Kreacje spotów reklamowych opracował zespół Freundschaft.
Kontekstem dla serii spotów, które marka Plus przygotowała na czas powrotu z wakacji jest powszechny wzrost cen. W obecnej rzeczywistości, kiedy Polacy szukają oszczędności, Plus proponuje swoim klientom atrakcyjne oferty łagodne dla domowego budżetu, dzięki którym nie trzeba rezygnować z ulubionej rozrywki i nie zmieniać swoich przyzwyczajeń.
W kampanii, która wystartowała pod koniec sierpnia, marka wykorzystuje formaty telewizyjne (30” i 15”), nośniki reklamy zewnętrznej, animowane ekrany na peronach Dworca Centralnego, działania w Internecie i reklamę w radiu.
W ramach powakacyjnych działań komunikacyjnych z początkiem września Grupa Polsat Plus ruszyła z komunikacją wszystkich swoich wiodących marek, poza Plusem także Polsat Box wyemitował już serię powakacyjnej komunikacji. Autorem również jest Freundschaft.
Polsat Box rozpoczął emisję nowej kampanii reklamowej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizyjnej pełnej wielkich sportowych emocji. Działania zaplanowano w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu oraz TVN, a także online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych, wideo oraz social mediów. Równolegle ruszyła nowa kampania Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 najlepszymi kanałami telewizyjnymi i dostępem do serwisu Disney+ za jedyne 35 zł/mies. Spot autorstwa Freundschaft emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.
Za serię powakacyjnych kampanii marek Grupy Polsat Plus odpowiadały aż 4 zespoły kreatywne agencji, a w realizację zaangażowanych było 4 różnych reżyserów.
Gdy większość w najlepsze korzystała z wakacji, u nas wszystkie teamy zaangażowane były w pracę nad komunikacją na powrót do szkoły (lub jak kto woli brzmiące międzynarodowo back to school). W tym sezonie wypuściliśmy aż 7 spotow, więc lipiec był wyjątkowo gorący! Co ciekawe, na prośbę klienta, wszystkie 7 shootów odbywało się zdalnie, co dodatkowo podniosło temperaturę działania. Przedstawiamy jeszcze parującą kampanię wrześniową :)
Weronka Zielińska, Creative Group Head Freundschaft
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.