Freundschaft The Digitals wspiera launch Viaplay na rynku holenderskim

Holenderski kierowca wyścigowy i mistrz świata, Max Verstappen oraz skandynawski dostawca usług streamingowych Viaplay zawarli współpracę.  Komunikacja z udziałem nowego ambasadora marki, wspierająca wprowadzenie marki na rynek holenderski została przygotowana przez Freu...
Netia przedłuża współpracę z Agencją Freundschaft

Netia powierzyła Agencji Freundschaft obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już piąty rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.
Polski Ład i sytuacja za wschodnią granicą tematami nowej kampanii wizerunkowej "Pomiędzy" dla marki Interia

Interia to portal ‘POMIĘDZY’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości, eskalowania 
i ortodoksji. To także idea stworzonej przez agencję Freundschaft platformy komunikacyjnej.
Wyprzedażowa kampania Polsat Box z pakietem sportowym

W noworocznej kampanii i kolejnej odsłonie formatu komunikacyjnego z udziałem Jacka Braciaka nacisk położony jest na komunikację nowego pakietu sportowego M Sport.
Karnawałowa kampania "Netia to rozrywka" już na antenach i w mediach digtal

Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim ...
Pizza Guseppe z nową platformą komunikacyjną

Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Świąteczna odsłona nowej platformy dla Interii

W świątecznym tygodniu został wyemitowany kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Pomiędzy".
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Freundschaft i niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI przedłużają współpracę

Agencja Freundschaft i niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI przedłużyły współpracę w obszarze działań promujących sprzedaż oferty handlowej marki ALDI, Freundschaft odpowiada za przygotowanie gazetki ofertowej oraz strony www. Współpraca dotyczy także dz...
Freundschaft The Digitals wspiera launch Viaplay na rynku holenderskim

Holenderski kierowca wyścigowy i mistrz świata, Max Verstappen oraz skandynawski dostawca usług streamingowych Viaplay zawarli współpracę.  Komunikacja z udziałem nowego ambasadora marki, wspierająca wprowadzenie marki na rynek holenderski została przygotowana przez Freu...
Netia przedłuża współpracę z Agencją Freundschaft

Netia powierzyła Agencji Freundschaft obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już piąty rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.
Polski Ład i sytuacja za wschodnią granicą tematami nowej kampanii wizerunkowej "Pomiędzy" dla marki Interia

Interia to portal ‘POMIĘDZY’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości, eskalowania 
i ortodoksji. To także idea stworzonej przez agencję Freundschaft platformy komunikacyjnej.
Wyprzedażowa kampania Polsat Box z pakietem sportowym

W noworocznej kampanii i kolejnej odsłonie formatu komunikacyjnego z udziałem Jacka Braciaka nacisk położony jest na komunikację nowego pakietu sportowego M Sport.
Karnawałowa kampania "Netia to rozrywka" już na antenach i w mediach digtal

Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim ...
Pizza Guseppe z nową platformą komunikacyjną

Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Świąteczna odsłona nowej platformy dla Interii

W świątecznym tygodniu został wyemitowany kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Pomiędzy".
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
3
4
5
6
7
8
9