Nowa kampania Vectry od Freundschaft The Digitals. Twoja rozrywka jest „zawsze tam, gdzie Ty!”

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa Vectry przygotowana przez Freundschaft The Digitals. Teraz dzięki Vectrze, zawsze tam gdzie jej Klienci, może być również ich ulubiona rozrywka. Dzięki TV Smart ulubione seriale, filmy, gry i aplikacje mogą zabrać ze sobą ...
Mistrzowskie rozegranie w Netii. Kolejna kampania operatora od Freundschaft

Firma telekomunikacyjna Netia (grupa Polsat Plus) wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem "Mistrzowskie rozegranie w Netii".
Marka Plus startuje z nową platformą komunikacji przygotowaną przez Freundschaft

Rebrandingowi Plusa i wprowadzeniu nowego wspólnego pozycjonowania dla marek Grupy Polsat Plus towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Ty rządzisz – wybierz swoje wszystko”. Bohaterm spotów-manifestów wizerunkowych jest Wojtek Mecwaldowski, który...
Freundschaft realizuje kampanię rebrandingową Grupy Polsat Plus

INFORMACJA PRASOWA 2021.08.10
Grupa Freundschaft wygrywa przetarg na globalną kampanię XTB
INFORMACJA PRASOWA 2021.08.03
Freundschaft The Digitals wygrywa w przetargu pierwszą kampanię marki Viaplay w Polsce.

Freundschaft The Digitals wygrała przetarg na kampanię launchującą markę Viaplay na polskim rynku. Nowa platforma streamingowa Viaplay jest dostępna wnaszym kraju od początku sierpnia.
Freundschaft konsoliduje strukturę spółek

INFORMACJA PRASOWA 2021.06.17
Freundschaft ze stałą obsługą marki GaliLu

Po zadowalających efektach współpracy projektowej w grudniu 2020 r., Freundschaft rozpoczęła stała obsługę marki GaliLu w internecie. Wsparcie dotyczy dwóch obszarów: performance marketing i consulting e-commerce.
Grupa Freundschaft integruje wszystkie swoje usługi pod marką główną Freundschaft

Mocą niedawnych zmian strukturalnych i rebrandingu, dotychczas pod marką Freundschaft formalnie zintegrowane zostały kompetencje dawnych marek Scholz & Friends Warszawa, Emlab i The Digitals. Aktualnie ustalony i opublikowany został plan połączenia z agencją Booost. ...
Agencja Freundschaft z kolejnym etapem kampanii CSR-owej dla marki Brita

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego Agencja Freundschaft ruszyła z kolejną odsłoną kampanii #FiltrujemyDlaBałtyku dla marki Brita - ekologicznym programem edukacyjnym adresowanym do szkół i rodzin. Celem programu jest ograniczenie ilości plastikowych śmieci trafiających d...
Nowa kampania Vectry od Freundschaft The Digitals. Twoja rozrywka jest „zawsze tam, gdzie Ty!”

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa Vectry przygotowana przez Freundschaft The Digitals. Teraz dzięki Vectrze, zawsze tam gdzie jej Klienci, może być również ich ulubiona rozrywka. Dzięki TV Smart ulubione seriale, filmy, gry i aplikacje mogą zabrać ze sobą ...
Mistrzowskie rozegranie w Netii. Kolejna kampania operatora od Freundschaft

Firma telekomunikacyjna Netia (grupa Polsat Plus) wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem "Mistrzowskie rozegranie w Netii".
Marka Plus startuje z nową platformą komunikacji przygotowaną przez Freundschaft

Rebrandingowi Plusa i wprowadzeniu nowego wspólnego pozycjonowania dla marek Grupy Polsat Plus towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Ty rządzisz – wybierz swoje wszystko”. Bohaterm spotów-manifestów wizerunkowych jest Wojtek Mecwaldowski, który...
Freundschaft realizuje kampanię rebrandingową Grupy Polsat Plus

INFORMACJA PRASOWA 2021.08.10
Grupa Freundschaft wygrywa przetarg na globalną kampanię XTB
INFORMACJA PRASOWA 2021.08.03
Freundschaft The Digitals wygrywa w przetargu pierwszą kampanię marki Viaplay w Polsce.

Freundschaft The Digitals wygrała przetarg na kampanię launchującą markę Viaplay na polskim rynku. Nowa platforma streamingowa Viaplay jest dostępna wnaszym kraju od początku sierpnia.
Freundschaft konsoliduje strukturę spółek

INFORMACJA PRASOWA 2021.06.17
Freundschaft ze stałą obsługą marki GaliLu

Po zadowalających efektach współpracy projektowej w grudniu 2020 r., Freundschaft rozpoczęła stała obsługę marki GaliLu w internecie. Wsparcie dotyczy dwóch obszarów: performance marketing i consulting e-commerce.
Grupa Freundschaft integruje wszystkie swoje usługi pod marką główną Freundschaft

Mocą niedawnych zmian strukturalnych i rebrandingu, dotychczas pod marką Freundschaft formalnie zintegrowane zostały kompetencje dawnych marek Scholz & Friends Warszawa, Emlab i The Digitals. Aktualnie ustalony i opublikowany został plan połączenia z agencją Booost. ...
3
4
5
6
7
8
9