Polski Ład i sytuacja za wschodnią granicą tematami nowej kampanii wizerunkowej "Pomiędzy" dla marki Interia

Interia to portal ‘POMIĘDZY’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości, eskalowania 
i ortodoksji. To także idea stworzonej przez agencję Freundschaft platformy komunikacyjnej.
Wyprzedażowa kampania Polsat Box z pakietem sportowym

W noworocznej kampanii i kolejnej odsłonie formatu komunikacyjnego z udziałem Jacka Braciaka nacisk położony jest na komunikację nowego pakietu sportowego M Sport.
Karnawałowa kampania "Netia to rozrywka" już na antenach i w mediach digtal

Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim ...
Pizza Guseppe z nową platformą komunikacyjną

Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Świąteczna odsłona nowej platformy dla Interii

W świątecznym tygodniu został wyemitowany kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Pomiędzy".
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Święta w Plusie - świąteczna kampania dla nowych i obecnych abonentów autorstwa Freundschaft.

Ruszyła kampania promująca świąteczną ofertę internetu domowego 5G dla abonentów Plusa oraz abonamentu dla nowych klientów, którzy przeniosą swój numer z innej sieci. 
Launch marki Swyft wspierany kampanią autorstwa Freundschaft The Digitals

Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
Netia przedłuża współpracę z Agencją Freundschaft

Netia powierzyła Agencji Freundschaft obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już piąty rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.
Polski Ład i sytuacja za wschodnią granicą tematami nowej kampanii wizerunkowej "Pomiędzy" dla marki Interia

Interia to portal ‘POMIĘDZY’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości, eskalowania 
i ortodoksji. To także idea stworzonej przez agencję Freundschaft platformy komunikacyjnej.
Wyprzedażowa kampania Polsat Box z pakietem sportowym

W noworocznej kampanii i kolejnej odsłonie formatu komunikacyjnego z udziałem Jacka Braciaka nacisk położony jest na komunikację nowego pakietu sportowego M Sport.
Karnawałowa kampania "Netia to rozrywka" już na antenach i w mediach digtal

Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim ...
Pizza Guseppe z nową platformą komunikacyjną

Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Świąteczna odsłona nowej platformy dla Interii

W świątecznym tygodniu został wyemitowany kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Pomiędzy".
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Święta w Plusie - świąteczna kampania dla nowych i obecnych abonentów autorstwa Freundschaft.

Ruszyła kampania promująca świąteczną ofertę internetu domowego 5G dla abonentów Plusa oraz abonamentu dla nowych klientów, którzy przeniosą swój numer z innej sieci. 
Launch marki Swyft wspierany kampanią autorstwa Freundschaft The Digitals

Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
3
4
5
6
7
8
9