Kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej, powstałej w 2018 roku w agencji Freundschaft. Bohaterami platformy są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami. Hasło najnowszej kampanii brzmi „Netia to rozrywka”, a jej muzycznym motywem przewodnim jest utwór Bellini "Samba De Janerio".
Tym razem wiele rzeczy zrobiliśmy pierwszy raz - pierwszy raz korniki śpiewały hit karnawału, pierwszy raz nie pokazaliśmy w spocie ludzi, pierwszy raz złożyliśmy całość dzięki CGI, bez zdjęć na planie. Było ekscytująco, karnawałowo i bardzo śmiesznie!"
Weronka Zielińska, creative group head Freundschaft
Praca nad kampanią była cennym doświadczeniem, dzięki współpracy ze świetnym teamem. A także dobrą zabawą, przy brzmieniach samby i pląsach uroczych Korniczków. "Światłoowóóód" w wykonaniu Drojewskiego jeszcze długo będzie mi siedział w głowie"
Ola Kostrzewa, intern Freundschaft
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl