W marcu zeszłego roku agencje Scholz & Friends, The Digitals, Emlab i Booost przeszły rebranding. Co działo się w Freundschaft przez te 12 miesięcy? Dużo dobrego! Anna Koszur objęła stanowisko CEO grupy, a Marcin Mroczek dyrektora kreatywnego, do grupy w tym czasie dołączyło 39 nowych osób.
Największym projektem w pierwszym roku we Freundschaft był rebranding marek z Grupy Polsat Plus (Plus, Polsat i Polsat Box, dawniej Cyfrowy Polsat), którego rozległe efekty mieszkańcy całej Polski ujrzeli w sierpniu 2021 r. Grupa Freundschaft rozpoczęła współpracę z 19 nowymi klientami, pośród których znalazły się Interia, Polsat i Erli.pl (Freundschaft), XTB, Viaplay (Freundschaft The Digitals). Pierwsze freundschaftowe wakacje były naprawdę gorące – w samym lipcu i sierpniu odbyły się 22 dni zdjęciowe.
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.
***
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl