Nagrodę główną i wyjątkową statuetkę, Totem Kreatywności, otrzymali Michał Witek i Michał Basiński z Freundschaft.
W tegorocznej edycji Konkursu Young Creatives Cannes wzięło udział aż 117 zespołów, które pracowały nad briefami przygotowanymi przez partnerów. W tym roku to: Ukraiński Dom w Warszawie - Fundacja "Nasz Wybór"– (Print); Youtube Dla Fundacji Multiocalenie (Film); HBO MAX (Digital); Muzeum Etnograficzne w Warszawie (Design); Samsung (PR); Fundacja Panoptykon (Media); Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być (Clients). Prezentujemy zwycięską pracę i trzymamy kciuki za międzynarodowy etap!
Organizatorami konkursu są Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl