Marka Książęce (Kompania Piwowarska) poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%. 25 kwietnia wystartowała kampania reklamowa obejmująca emisję spotu w telewizji i mocne wsparcie komunikacyjne w Internecie.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną w mediach ATL odpowiada agencja Freundschaft, za reżyserię spotu Marcin Filipek, za produkcję dom produkcyjny Dynamo, postprodukcję - Platige Image w kooperacji z Bros FX, autorami ilustracji.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną w mediach ATL odpowiada agencja Freundschaft, za reżyserię spotu Marcin Filipek, za produkcję dom produkcyjny Dynamo, postprodukcję - Platige Image w kooperacji z Bros FX, autorami ilustracji.
Wariant bezalkoholowy to kolejny, trzeci spot stworzony w ramach nowej platformy piwa Książęce. Jego świeżość i atrakcyjność po raz kolejny potwierdza, że mamy do czynienia z plastyczną i pojemną ideą"
Michał Konert, copywriter Freundschaft
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl