Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Święta w Plusie - świąteczna kampania dla nowych i obecnych abonentów autorstwa Freundschaft.

Ruszyła kampania promująca świąteczną ofertę internetu domowego 5G dla abonentów Plusa oraz abonamentu dla nowych klientów, którzy przeniosą swój numer z innej sieci. 
Launch marki Swyft wspierany kampanią autorstwa Freundschaft The Digitals

Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
Viaplay w top 10 serwisów VOD we wrześniu. W telewizji ponownie kampania przygotowana przez Freundschaft The Digitals

Jak podają wirtualnemedia.pl w pierwszym miesiącu pełnej działalności Viaplay w Polsce serwis zanotował ponad 2,2 mln użytkowników odwiedzających serwis. Viaplay osiągnął wzrost względem pierwszego miesiąca działalności o prawie milion użytkowników (o 978,8 tys. użytkown...
Globalna kampania XTB z udziałem José Mourinho autorstwa Grupy Freundschaft

Po wygranym przetargu na globalną kampanię dla domu maklerskiego XTB, agencja Freundschaft prezentuje serię spotów z udziałem portugalskiego trenera piłkarskiego, uważanego za jednego z najwybitniejszych i najbardziej utytułowanych trenerów w historii, José Mourinho. Dzi...
Antysmogowy mural ALDI zrealizowany przez Freundschaft

Z inicjatywy marki ALDI i agencji Freundschaft powstał kolejny antysmogowy mural, który dzięki właściwościom fotokatalitycznym zmniejszy zanieczyszczenie powietrza przy ulicy Kościuszki we Wrocławiu.
Spot z okazji 25. urodzin Plusa autorstwa agencji Freundschaft

Z okazji 25. urodzin sieci Plus agencja Freudschaft przygotowała kampanię, której wiodącym elementem jest 30 sekundowy spot reklamowy, stworzony w ramach nowego formatu kreatywnego. Bohaterem kampanii jest Wojtek Mecwaldowski. Zgodnie z założeniami formatu, aktor wciela ...
Agencja Freundschaft z kolejnym etapem kampanii CSR-owej dla marki Brita

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego Agencja Freundschaft ruszyła z kolejną odsłoną kampanii #FiltrujemyDlaBałtyku dla marki Brita - ekologicznym programem edukacyjnym adresowanym do szkół i rodzin. Celem programu jest ograniczenie ilości plastikowych śmieci trafiających d...
Nowa kampania Vectry od Freundschaft The Digitals. Twoja rozrywka jest „zawsze tam, gdzie Ty!”

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa Vectry przygotowana przez Freundschaft The Digitals. Teraz dzięki Vectrze, zawsze tam gdzie jej Klienci, może być również ich ulubiona rozrywka. Dzięki TV Smart ulubione seriale, filmy, gry i aplikacje mogą zabrać ze sobą ...
Plush sam w domu w świątecznej komunikacji oferty

Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
Wystartowała największa kampania w historii Grupy Interia autorstwa Freundschaft.

Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Święta w Plusie - świąteczna kampania dla nowych i obecnych abonentów autorstwa Freundschaft.

Ruszyła kampania promująca świąteczną ofertę internetu domowego 5G dla abonentów Plusa oraz abonamentu dla nowych klientów, którzy przeniosą swój numer z innej sieci. 
Launch marki Swyft wspierany kampanią autorstwa Freundschaft The Digitals

Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
Viaplay w top 10 serwisów VOD we wrześniu. W telewizji ponownie kampania przygotowana przez Freundschaft The Digitals

Jak podają wirtualnemedia.pl w pierwszym miesiącu pełnej działalności Viaplay w Polsce serwis zanotował ponad 2,2 mln użytkowników odwiedzających serwis. Viaplay osiągnął wzrost względem pierwszego miesiąca działalności o prawie milion użytkowników (o 978,8 tys. użytkown...
Globalna kampania XTB z udziałem José Mourinho autorstwa Grupy Freundschaft

Po wygranym przetargu na globalną kampanię dla domu maklerskiego XTB, agencja Freundschaft prezentuje serię spotów z udziałem portugalskiego trenera piłkarskiego, uważanego za jednego z najwybitniejszych i najbardziej utytułowanych trenerów w historii, José Mourinho. Dzi...
Antysmogowy mural ALDI zrealizowany przez Freundschaft

Z inicjatywy marki ALDI i agencji Freundschaft powstał kolejny antysmogowy mural, który dzięki właściwościom fotokatalitycznym zmniejszy zanieczyszczenie powietrza przy ulicy Kościuszki we Wrocławiu.
Spot z okazji 25. urodzin Plusa autorstwa agencji Freundschaft

Z okazji 25. urodzin sieci Plus agencja Freudschaft przygotowała kampanię, której wiodącym elementem jest 30 sekundowy spot reklamowy, stworzony w ramach nowego formatu kreatywnego. Bohaterem kampanii jest Wojtek Mecwaldowski. Zgodnie z założeniami formatu, aktor wciela ...
Agencja Freundschaft z kolejnym etapem kampanii CSR-owej dla marki Brita

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego Agencja Freundschaft ruszyła z kolejną odsłoną kampanii #FiltrujemyDlaBałtyku dla marki Brita - ekologicznym programem edukacyjnym adresowanym do szkół i rodzin. Celem programu jest ograniczenie ilości plastikowych śmieci trafiających d...
Nowa kampania Vectry od Freundschaft The Digitals. Twoja rozrywka jest „zawsze tam, gdzie Ty!”

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa Vectry przygotowana przez Freundschaft The Digitals. Teraz dzięki Vectrze, zawsze tam gdzie jej Klienci, może być również ich ulubiona rozrywka. Dzięki TV Smart ulubione seriale, filmy, gry i aplikacje mogą zabrać ze sobą ...
1
2
3
4
5
6
7