Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) z wyróżnieniem w raporcie "Agencje reklamowe 2020" Media Marketing Polska 

Agencja Scholz & Friends Warszawa otrzymała tytuł "Partner Idealny" w rapocie przygotowanym na podstawie badań satysfakcji klienta przeprowadzwonych przez Kantar Polska. To kolejne wyróżnienie agencji w tym dorocznym raporcie. 
The Digitals (Grupa S/F) będzie produkować video content dla XTB

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F realizuje projekt dla X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. Zlecenie obejmuje przygotowanie materiałów digital video o charakterze edukacyjnym.
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) dla BMW i MINI

BMW Group Polska podpisała umowę na obsługę eventową z agencją Emlab, należącą do Grupy S/F. Współpraca obejmuje kreację oraz egzekucję aktywacji B2C i B2B dla marek BMW i MINI.
Booost (Grupa S/F) dla Tomi.pl

Agencja performance marketingu Booost z Grupy S/F rozpoczęła obsługę kampanii digitalowych dla Tomi.pl - sklepu z artykułami dla dzieci.
"Powitaj 5G od Plusa" - nowa kampania Scholz & Friends Warszawa

W połowie lipca rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Plus promująca pierwsze, prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce. 
Booost (Grupa S/F) wygrywa przetarg na kampanię dla PGE Obrót

Agencja performance marketingowa Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii dla PGE eSklep (sklep.gkpge.pl) oraz dla nowej platformy Fachowcy. Projekt obejmuje realizację kampanii leadowych i sprzedażowych w mediach digitalowych oraz anali...
Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na koncept kreatywny dla marki Brita

Propozycja agencji Scholz & Friends Warszawa została wybrana przez markę Brita w ramach przetargu na koncept komunikacyjny. Docelowym efektem projektu ma być zbudowanie platformy komunikacyjnej dla marki oraz działania w obszarach: ATL oraz in store.
Reklamy Scholz & Friends Warszawa dla marki Plus podczas pandemii z pozytywną opinią w raporcie IPSOS

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) - w ramach stałej obsługi marki Plus - zrealizowała w czasie izolacji kampanie, które zostały pozytywnie ocenione w raporcie IPSOS "Reklama w dobie COVID-19".
Nowy team w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) z wyróżnieniem w raporcie "Agencje reklamowe 2020" Media Marketing Polska 

Agencja Scholz & Friends Warszawa otrzymała tytuł "Partner Idealny" w rapocie przygotowanym na podstawie badań satysfakcji klienta przeprowadzwonych przez Kantar Polska. To kolejne wyróżnienie agencji w tym dorocznym raporcie. 
The Digitals (Grupa S/F) będzie produkować video content dla XTB

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F realizuje projekt dla X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. Zlecenie obejmuje przygotowanie materiałów digital video o charakterze edukacyjnym.
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) dla BMW i MINI

BMW Group Polska podpisała umowę na obsługę eventową z agencją Emlab, należącą do Grupy S/F. Współpraca obejmuje kreację oraz egzekucję aktywacji B2C i B2B dla marek BMW i MINI.
Booost (Grupa S/F) dla Tomi.pl

Agencja performance marketingu Booost z Grupy S/F rozpoczęła obsługę kampanii digitalowych dla Tomi.pl - sklepu z artykułami dla dzieci.
"Powitaj 5G od Plusa" - nowa kampania Scholz & Friends Warszawa

W połowie lipca rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Plus promująca pierwsze, prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce. 
Booost (Grupa S/F) wygrywa przetarg na kampanię dla PGE Obrót

Agencja performance marketingowa Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii dla PGE eSklep (sklep.gkpge.pl) oraz dla nowej platformy Fachowcy. Projekt obejmuje realizację kampanii leadowych i sprzedażowych w mediach digitalowych oraz anali...
Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na koncept kreatywny dla marki Brita

Propozycja agencji Scholz & Friends Warszawa została wybrana przez markę Brita w ramach przetargu na koncept komunikacyjny. Docelowym efektem projektu ma być zbudowanie platformy komunikacyjnej dla marki oraz działania w obszarach: ATL oraz in store.
Reklamy Scholz & Friends Warszawa dla marki Plus podczas pandemii z pozytywną opinią w raporcie IPSOS

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) - w ramach stałej obsługi marki Plus - zrealizowała w czasie izolacji kampanie, które zostały pozytywnie ocenione w raporcie IPSOS "Reklama w dobie COVID-19".
1
2
3
4
5
6
7