dm Polska świętuje pierwszy rok obecności na polskim rynku!

Firma dm, lider na rynku kosmetycznym, obchodzi z dumą pierwszą rocznicę swojej działalności w Polsce. Z tej okazji, marka wprowadziła specjalną kampanię wizerunkową, która ma na celu zwiększenie świadomości konsumentów na temat bogatego asortymentu dm.
Nowa platforma komunikacyjna Plusa

Agencja Freundschaft wraz z siecią Plus przedstawiają nową platformę komunikacyjną i nietradycyjny sposób narracji w najnowszej kampanii operatora. W nowoczesnym formacie, przypominającym formę dokumentalną, zobaczymy rozmowy przy kawie, opowiadanie historii o klien...
Mostostal SA nowym klientem Freundschaft Commerce

Freundschaft Commerce ogłosiło podpisanie umowy na stałą obsługę Mostostal S.A.
„Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać” – wystartowała nowa kampania edukacyjna Pracuj.pl we współpracy z agencją Freundschaft The Digitals

Pracuj.pl to marka znana z wyróżniającej się komunikacji i przyjazny ekspert, który rozumie rynek pracowników oraz edukuje jak lepiej zarządzać tym, co się zarabia. W najnowszej kampanii współtworzonej z agencją Freundschaft The Digitals, wykorzystano pomysł jak w angaż...
Kampania wiosennej ramówki Polsatu autorstwa Freundschaft

Agencja Freundschaft po raz kolejny jest autorem kreacji działań promujących content Telewizji Polsat. Kampania widoczna będzie na nośnikach reklamy zewnętrznej – billboardach, siatkach i citylightach oraz w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.
Agencja Freundschaft The Digitals i Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły szósty rok współpracy.

Współpraca trwa nieustająco od 2018 roku i dotyczy obsługi wszystkich profili Zakładów Fortuna w mediach społecznościowych. W podsumowaniu dotychczasowej współpracy Freundschaft The Digitals może pochwalić się ponad 2 500 postów na Facebooku, ponad 7 000 wpisów na Twitte...
Nowym ambasadorem XTB i bohaterem kampanii autorstwa Freundschaft został Iker Casillas

To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu i kontynuacja platformy kreatywnej, której autorem jest Freundschaft.
Agencja Freundschaft The Digitals, w ramach kontynuacji współpracy z XTB, przygotowała kampanię produktową z udziałem Joanny Jędrzejczyk i Jiříego Procházki

Zadaniem agencji było przygotowanie scenariusza, nadzór nad produkcją i post-produkcją spotów TV oraz kampanii radiowej. 
Po 10 latach przerwy home.pl powraca z kampanią autorstwa Freundschaft

Po wygranym przetargu, o którym pisaliśmy w październiku 2022, agencja Freundschaft, we współpracy z działem komunikacji home.pl, przygotowała kampanię wizerunkową marki pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Kampania startuje 9 stycznia i będzie emitowana w sta...
Nowa platforma komunikacyjna PLUS na kartę autorstwa Freundschaft

Po zmianie platformy komunikacyjnej dla wiodącej oferty marki PLUS, o której pisaliśmy w marcu b.r., operator zdecydował się na analogiczną zmianę dla linii PLUS na Kartę i tym samym na stworzenie wspólnego terytorium komunikacyjnego dla marki głównej i pre-paid.
dm Polska świętuje pierwszy rok obecności na polskim rynku!

Firma dm, lider na rynku kosmetycznym, obchodzi z dumą pierwszą rocznicę swojej działalności w Polsce. Z tej okazji, marka wprowadziła specjalną kampanię wizerunkową, która ma na celu zwiększenie świadomości konsumentów na temat bogatego asortymentu dm.
Nowa platforma komunikacyjna Plusa

Agencja Freundschaft wraz z siecią Plus przedstawiają nową platformę komunikacyjną i nietradycyjny sposób narracji w najnowszej kampanii operatora. W nowoczesnym formacie, przypominającym formę dokumentalną, zobaczymy rozmowy przy kawie, opowiadanie historii o klien...
Mostostal SA nowym klientem Freundschaft Commerce

Freundschaft Commerce ogłosiło podpisanie umowy na stałą obsługę Mostostal S.A.
„Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać” – wystartowała nowa kampania edukacyjna Pracuj.pl we współpracy z agencją Freundschaft The Digitals

Pracuj.pl to marka znana z wyróżniającej się komunikacji i przyjazny ekspert, który rozumie rynek pracowników oraz edukuje jak lepiej zarządzać tym, co się zarabia. W najnowszej kampanii współtworzonej z agencją Freundschaft The Digitals, wykorzystano pomysł jak w angaż...
Kampania wiosennej ramówki Polsatu autorstwa Freundschaft

Agencja Freundschaft po raz kolejny jest autorem kreacji działań promujących content Telewizji Polsat. Kampania widoczna będzie na nośnikach reklamy zewnętrznej – billboardach, siatkach i citylightach oraz w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.
Agencja Freundschaft The Digitals i Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły szósty rok współpracy.

Współpraca trwa nieustająco od 2018 roku i dotyczy obsługi wszystkich profili Zakładów Fortuna w mediach społecznościowych. W podsumowaniu dotychczasowej współpracy Freundschaft The Digitals może pochwalić się ponad 2 500 postów na Facebooku, ponad 7 000 wpisów na Twitte...
Nowym ambasadorem XTB i bohaterem kampanii autorstwa Freundschaft został Iker Casillas

To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu i kontynuacja platformy kreatywnej, której autorem jest Freundschaft.
Agencja Freundschaft The Digitals, w ramach kontynuacji współpracy z XTB, przygotowała kampanię produktową z udziałem Joanny Jędrzejczyk i Jiříego Procházki

Zadaniem agencji było przygotowanie scenariusza, nadzór nad produkcją i post-produkcją spotów TV oraz kampanii radiowej. 
Po 10 latach przerwy home.pl powraca z kampanią autorstwa Freundschaft

Po wygranym przetargu, o którym pisaliśmy w październiku 2022, agencja Freundschaft, we współpracy z działem komunikacji home.pl, przygotowała kampanię wizerunkową marki pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Kampania startuje 9 stycznia i będzie emitowana w sta...
1
2
3
4
5
6
7