Praca przy tym projekcie była dość specyficzna. Była jednocześnie przyjemnością i spacerem przez pole pełne pułapek. Jako osoba odpowiedzialna za copy musiałem uważać praktycznie na każde słowo i każdy przecinek. W końcu seks to jeden z tych tematów, w którym najłatwiej o tzw. cringe. Myślę, że udało się go uniknąć a spoty naprawdę przyjemnie się ogląda. Wielkie dzięki dla reżysera i wspaniałych aktorów, bo to głównie ich zasługa. Mam nadzieje, że spoty osiągną swój cel i zbudują przekonanie, że w dzisiejszych czasach nie ma nic wstydliwego w rozmawianiu o finansach."
Michał Witek, copywriter i współautor kampanii
Wybrany przez nas sposób komunikacji w kampanii Zarobki.Pracuj.pl, to odważny krok dla marki Pracuj.pl. Jesteśmy jednak głęboko przekonani, że temat jaki poruszamy, jest ważny dla naszych użytkowników. 80 % z nich ocenia, że wynagrodzenie powinno być podane w każdym ogłoszeniu o pracę. Dopóki jawność wynagrodzeń nie stanie się w Polsce standardem, chcemy dać naszym użytkownikom i użytkowniczkom wiedzę na temat tego, jak planować swoje zarobki, negocjować wynagrodzenie czy prawidłowo obliczyć wynagrodzenie za pracę"
Anna Hołdyńska, Koordynatorka zespołu komunikacji i influencer marketingu Pracuj.pl, koordynatorka kampanii