To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu i kontynuacja platformy kreatywnej, której autorem jest Freundschaft.
Twarzą nowej kampanii XTB został jeden z najbardziej uznanych piłkarzy XXI wieku - Iker Casillas. Legendarny hiszpański bramkarz wystąpił w spotach reklamowych oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną, w tym dostępną na platformie darmową ofertę edukacyjną dla początkujących i zaawansowanych inwestorów. Gwiazda piłki nożnej pokazuje, jak przemiana inwestowania wygląda na polskiej platformie inwestycyjnej.
Zaangażowanie Ikera Casillasa przez XTB to kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki w oparciu o ikony sportu. Hiszpan to jeden z najbardziej utytułowanych bramkarzy w historii. W swojej karierze sportowej wygrywał m.in. Ligę Mistrzów, mistrzostwo świata, mistrzostwo Europy, mistrzostwo Hiszpanii oraz mistrzostwo Portugalii. Wielokrotnie sięgał również po wyróżnienia indywidualne, m.in. znajdował się w prestiżowych zestawieniach FIFA/FIFAPro World XI oraz UEFA Team of the Year. Wielkie uznanie zdobył również dzięki swojej postawie poza boiskiem, ponieważ zawsze był wzorem do naśladowania.
W piłce nożnej, podobnie jak w finansach, potrzebny jest trening, dobre wsparcie i mentalność zwycięzcy. Jestem niezwykle dumny, że mogę być twarzą takiej marki jak XTB - jednej z najlepszych, globalnych firm inwestycyjnych. "
przekonuje Iker Casillas, Ambasador XTB.
Nawiązanie współpracy z Ikerem Casillasem jest kontynuacją strategii marketingowej XTB, która opiera się na kooperacji ze światem sportu. Polska marka współpracuje z takimi gwiazdami jak Conor McGregor, Joanna Jędrzejczyk czy Jiri Prochazka. W przeszłości natomiast ambasadorem XTB był najbardziej znany trener na świecie - Jose Mourinho.
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.