W podsumowaniu dotychczasowej współpracy Freundschaft The Digitals może pochwalić się ponad 2 500 postów na Facebooku, ponad 7 000 wpisów na Twitterze. Konto eFortuna plasuje się na drugim miejscu wśród największych kont bukmacherskich na Twitterze i Instagramie, oraz na trzecim miejscu wśród profili Facebookowych.
Komunikacja w social mediach w ramach branży charakteryzującej się tak dużymi obostrzeniami prawnymi nie jest tak prostym wyzwaniem, jakim może się wydawać. W Freundshaft The Digitals znaleźliśmy partnera z grupą prawdziwych pasjonatów sportu na pokładzie, którzy błyskawicznie zrozumieli świat naszych graczy i nieustannie szukają nowych rozwiązań, by wspomnianych graczy angażować i zaskakiwać"
komentuje Maciej Głaczyński, Interim Head of Marketing w Fortuna Zakłady Bukmacherskie
Od czasu, kiedy 6 lat temu pozyskaliśmy tego klienta w świecie sportu wiele się wydarzyło. W reprezentacji Polski w piłce nożnej zmieniło się 5 trenerów, Piast Gliwice został Mistrzem Polski, Andrzej Bargiel zjechał z K2. Karierę skończyła Agnieszka Radwańska, a młoda dziewczyna z paletką podbiła światowe korty. No i poznaliśmy w Warszawie siłę wielkiego i potężnego Dudelange . Dla nas to wszystko to inspiracja do stworzenia ponad 1 500 memów na potrzeby Fortuny."
Maciej Janiszewski, Director of Business Development w Grupie Freundschaft.