Po zmianie platformy komunikacyjnej dla wiodącej oferty marki PLUS, o której pisaliśmy w marcu b.r., operator zdecydował się na analogiczną zmianę dla linii PLUS na Kartę i tym samym na stworzenie wspólnego terytorium komunikacyjnego dla marki głównej i pre-paid.
Wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej dla PLUSA na Kartę jest między innymi efektem dobrych wyników biznesowych i komunikacyjnych platformy „PLUS od kuchni”, której autorem jest agencja Freundschaft.
Czerpiąc tym samym z głównego formatu PLUS (PLUS od kuchni), PLUS na Kartę zyskuje nowy charakter i nowych bohaterów kampanii. Całość jest realizowana w charakterystycznym formacie mokumentu, do którego przyzwyczaił nas już „PLUS od kuchni”, pod czujnym okiem tego samego reżysera, Maćka Bochniaka.
Historie oparte zostały na insighatch konsumenckich dotyczących kategorii prepaid. W nowym formacie poznajemy dwie postacie: Mariannę (Marianna Zydek) i Maćka (Maciek Musiałowski) - charakterystyczne osobowości, które staną się bohaterami opowieści o marce. Maciek jest stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku, w którym sprzedawczynią jest Marianka. W każdej odsłonie obserwujemy, co nowego dzieje się w życiu Maćka i jak w realizacji nowych pomysłów i planów pomaga mu internet od PLUSA na Kartę. Maćkowi w punkcie sprzedaży towarzyszą także inni klienci, którzy wybierają PLUSA na Kartę.
Nowa platforma komunikacji została wprowadzona w czerwcu 2023, autorem platformy i najnowszej kampanii jest agencja Freundschaft. Niebawem zobaczymy kolejne odsłony losów bohaterów.
Nowa platforma komunikacji została wprowadzona w czerwcu 2023, autorem platformy i najnowszej kampanii jest agencja Freundschaft. Niebawem zobaczymy kolejne odsłony losów bohaterów.
***
Nazywamy się Freundschaft, co z niemieckiego znaczy Przyjaźń. Jesteśmy po niemiecku pragmatyczni i po przyjacielsku szczerzy. Jak mówimy, tak robimy. Od przygód na jeden projekt wolimy związki długoterminowe. Jak ktoś do nas dołączy, to na długo. Jeśli postanowi coś zmienić, to po jakimś czasie wraca. Specjalizujemy się w platformach kreatywnych i proponujemy rozwiązania, które po prostu działają i często żyją dłużej niż jedna kampania. W ten sposób lepiej służą produktom i konsumentom. Bo platforma to jak postawienie marki na nogi, a że sami twardo stąpamy po ziemi to wiemy jakie to ważne.