Agencja Freundschaft po raz kolejny jest autorem kreacji działań promujących content Telewizji Polsat. Kampania widoczna będzie na nośnikach reklamy zewnętrznej – billboardach, siatkach i citylightach oraz w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.
W kampanii wiosennej ramówki Polsatu będą dominować nowości serialowe. Stacja zapowiedziała między innymi premierę thrillera psychologicznego z główną rolą Olgi Bołądź pt. „Matka” czy serial „Wotum nieufności” będący polityczną intrygą na podstawie powieści Remigiusza Mroza z gwiazdorską obsadą Katarzyny Dąbrowskiej, Antka Pawlickiego, Leszka Lichoty, Doroty Kolak, Grzegorza Małeckiego.
Długo wyczekiwaną nowością jest także serial „Sługa Narodu”. To satyra polityczna i serial na licencji ukraińskiej (tam w roli głównej wystąpił Wołodymyr Zełenski). To prawdziwy ukraiński hit w doborowej obsadzie - w polskiej wersji w roli prezydenta wystąpił Marcin Hycnar, na ekranie towarzyszą mu Krzysztof Dracz, Dorota Kolak i Danuta Stenka.
Zapowiadana jest również kontynuacja znanych i lubianych programów m.in. programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” - z nowym jurorem Pawłem Domagałą, nowym prowadzącym jest Maciej Rock czy program Hell’s Kitchen, z udziałem Mateusza Gesslera.
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.