Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Startuje kampania “Brita. Lubię ją.” autorstwa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The ...
Nowy team w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Startuje kampania “Brita. Lubię ją.” autorstwa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The ...
Nowy team w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
4
5
6
7
8
9
10