Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Organic vs programmatic - jak nie przepalać budżetów? Bezpłatny webinar.

Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzal...
Jak zwiększyć sprzedaż online - PORADNIK

Poznaj 10 sposobów, jak przygotować się do sezonu promocji i uzyskać długoterminowe efekty na przykładzie najgorętszej wyprzedaży w roku - #BlackFriday.
Startuje kampania “Brita. Lubię ją.” autorstwa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The ...
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Organic vs programmatic - jak nie przepalać budżetów? Bezpłatny webinar.

Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzal...
Jak zwiększyć sprzedaż online - PORADNIK

Poznaj 10 sposobów, jak przygotować się do sezonu promocji i uzyskać długoterminowe efekty na przykładzie najgorętszej wyprzedaży w roku - #BlackFriday.
Startuje kampania “Brita. Lubię ją.” autorstwa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The ...
7
8
9
10
11
12
13