Booost z kampaniami dla neoperfumerii GaliLu

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych podmiotów.
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Organic vs programmatic - jak nie przepalać budżetów? Bezpłatny webinar.

Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzal...
Jak zwiększyć sprzedaż online - PORADNIK

Poznaj 10 sposobów, jak przygotować się do sezonu promocji i uzyskać długoterminowe efekty na przykładzie najgorętszej wyprzedaży w roku - #BlackFriday.
Agencja Scholz & Friends Warszawa w przyszłym roku będzie kontynuować współpracę z marką Książęce.

Agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F, będzie pracować z Kompanią Piwowarską w roku 2021. Działania agencji dotyczą marki Książęce.  
Booost z kampaniami dla neoperfumerii GaliLu

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych podmiotów.
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Organic vs programmatic - jak nie przepalać budżetów? Bezpłatny webinar.

Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzal...
Jak zwiększyć sprzedaż online - PORADNIK

Poznaj 10 sposobów, jak przygotować się do sezonu promocji i uzyskać długoterminowe efekty na przykładzie najgorętszej wyprzedaży w roku - #BlackFriday.
7
8
9
10
11
12
13