Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Organic vs programmatic - jak nie przepalać budżetów? Bezpłatny webinar.

Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzal...
Jak zwiększyć sprzedaż online - PORADNIK

Poznaj 10 sposobów, jak przygotować się do sezonu promocji i uzyskać długoterminowe efekty na przykładzie najgorętszej wyprzedaży w roku - #BlackFriday.
Startuje kampania “Brita. Lubię ją.” autorstwa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The ...
Nowy team w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Booost (Grupa S/F) wygrywa dwa kolejne przetargi w PGE Obrót

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii performance marketingowych dla serwisów PGE eSklep i Fachowcy.
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl    

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.  
Organic vs programmatic - jak nie przepalać budżetów? Bezpłatny webinar.

Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzal...
Jak zwiększyć sprzedaż online - PORADNIK

Poznaj 10 sposobów, jak przygotować się do sezonu promocji i uzyskać długoterminowe efekty na przykładzie najgorętszej wyprzedaży w roku - #BlackFriday.
Startuje kampania “Brita. Lubię ją.” autorstwa Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The ...
Nowy team w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
7
8
9
10
11
12
13