Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.
Agencja opracowała stylistykę komunikacji w social mediach, spot promujący wydarzenie i kampanię display’ową. Jest to kolejna już współpraca projektowa tych podmiotów na przestrzeni ostatnich lat.
Tegoroczna edycja projektu odbywa się wyłącznie online. W ciągu 2 dni festiwalu organizatorzy zapewniają m.in. możliwość udziału w inspirujących wykładach gości specjalnych, do których należą: Marcin Prokop, Piotr Kędzierski, Bartek Czarkowski i Lekko Stronniczy. Na uczestników czekają konsultacje CV z ekspertami Pracuj.pl, symulacje rozmów rekrutacyjnych oraz profesjonalne webinary poszerzające kompetencje zawodowe. W formule online można również umówić się na indywidualne lub grupowe spotkanie z przedstawicielami firm. Festiwal odbywa się w dniach 21-22 października 2020 r.