The Digitals i Polpharma z umową ramową. Startuje projekt „Zdrowe Oko”.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) podpisały umowę ramową o współpracy. Pierwszym projektem realizowanym w ramach umowy jest serwis „Zdrowe Oko” dedykowany lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
Otodom z kampanią “U siebie”

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz &a...
Katarzyna Kruszewska Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team Dedykowany Gazetką promocyjnym i materiałom BTL dla sieci ALDI w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata p...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...
Wystartowała ogólnopolska kampania – „Marka Polskie Mięso”

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął ogólnopolską kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem Pewne jest jedno. Polskie mięso. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz...
Sylwia Kozłowska Senior Account Managerem w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Sylwia Kozłowska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Wcześniej przez wiele lat pracowała w Saatchi&Saatchi Poland.
Sandra Gruszczyńska Account Directorem w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F)

Sandra Gruszczyńska objęła stanowisko Account Directora w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Poprzednio była związana z międzynarodowym cyklem imprez The Color Run i agencją Polymus.
Agencja EMLAB (Grupa S/F) autorem działań dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas Szczytu Klimatycznego ONZ.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) po wygranym przetargu, odpowiada za kompleksowe przygotowanie stref Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) podczas tegorocznego Szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach. W ramach współpracy powstał showroom, który można odwiedzać podczas dni ...
Grupa S/F z kampanią launchową dla Cashap – innowacyjnego produktu branży fintech.

Cashap to aplikacja mobilna stworzona z myślą o cyfrowych nastolatkach i ich rodzicach. Rozwiązanie łączy w sobie metodę płatności, wirtualny portfel i e-sklep z limitowaną ofertą znanych i lubianych marek. Za kompleksową kampanię launchową, opracowanie nazwy i identyfik...
Małgorzata Wajdziak awansowała na stanowisko Account Directora w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Z początkiem marca Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko Account Directora w Scholz & Friends Warszawa. Wajdziak jest związana z agencją od września 2018 roku. Dotychczas była zatrudniona jako Account Supervisor.
The Digitals i Polpharma z umową ramową. Startuje projekt „Zdrowe Oko”.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) podpisały umowę ramową o współpracy. Pierwszym projektem realizowanym w ramach umowy jest serwis „Zdrowe Oko” dedykowany lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
Otodom z kampanią “U siebie”

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz &a...
Katarzyna Kruszewska Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team Dedykowany Gazetką promocyjnym i materiałom BTL dla sieci ALDI w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata p...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...
Wystartowała ogólnopolska kampania – „Marka Polskie Mięso”

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął ogólnopolską kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem Pewne jest jedno. Polskie mięso. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz...
Sylwia Kozłowska Senior Account Managerem w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Sylwia Kozłowska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Wcześniej przez wiele lat pracowała w Saatchi&Saatchi Poland.
Sandra Gruszczyńska Account Directorem w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F)

Sandra Gruszczyńska objęła stanowisko Account Directora w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Poprzednio była związana z międzynarodowym cyklem imprez The Color Run i agencją Polymus.
Agencja EMLAB (Grupa S/F) autorem działań dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas Szczytu Klimatycznego ONZ.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) po wygranym przetargu, odpowiada za kompleksowe przygotowanie stref Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) podczas tegorocznego Szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach. W ramach współpracy powstał showroom, który można odwiedzać podczas dni ...
Grupa S/F z kampanią launchową dla Cashap – innowacyjnego produktu branży fintech.

Cashap to aplikacja mobilna stworzona z myślą o cyfrowych nastolatkach i ich rodzicach. Rozwiązanie łączy w sobie metodę płatności, wirtualny portfel i e-sklep z limitowaną ofertą znanych i lubianych marek. Za kompleksową kampanię launchową, opracowanie nazwy i identyfik...
8
9
10
11
12
13
14