Rusza ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!” realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI
Celem akcji jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Na zaproszenie agencji Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należących do Grupy S/F,w akcję...
The Digitals dla Acard z kampanią skierowaną do seniorów w czasie pandemii

Polpharma, producent leku Acard, wspólnie z The Digitals rozpoczęła akcję „Porady od serca”, w ramach której blogerka Beata Borucka radzi seniorom jak ciekawie i aktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, jednocześnie dbając o serce. Za koncept i koordynację działań odpo...
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wygrywa przetarg dla marki Guseppe (Dr. Oetker)

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z marką Guseppe, należącą do firmy Dr. Oetker.
Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w nowej kampanii Porta.

„Otwórz się na siebie” to tytuł najnowszej kampanii marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Kampania potrwa do 15 marca br.
Monika Kostecka Account Directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kostecka, dotychczas Account Supervisor, awansowała na stanowisko Account Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
EMLAB dla Związku Polskie Mięso - Carnival Meating. CelebruJEMY 2020.

Związek Polskie Mięso w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” był gospodarzem wydarzenia Carnival Meating. CelebruJEMY 2020. W wyjątkowej kolacji połączonej z multimedialną prezentacją walorów polskiego drobiu i wieprzowiny wz...
Raport Grupy S/F i IQS: Jak kibicują Polacy?

Z raportu „Świat Kibica” [1] przygotowanego przez agencję badawczą IQS i Grupę S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) wynika, że Polacy są narodem kibiców. 4 na 5 z nas ogląda jakiekolwiek zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy, ponad połowa co naj...
Krzysztof Miazek wzmacnia dział stategii Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Do działu strategii agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działań new business oraz praca dla obecnych Klientów agencji.
EMLAB projektowo dla Fortuny Zakładów Bukmacherskich.

Agencja EMLAB wspiera Fortunę Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
Agencja Eventowa EMLAB (Grupa S/F) przyspiesza zmianę strategii. Od początku kwarantanny zorganizowała już ponad 80 wydarzeń online.

Agencja EMLAB (Grupa S/F), specjalizująca się w produkcji eventów dla biznesu, modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od wybuchu epidemii w Polsce agencja zrealizowała już ponad 80 tego typu wydarzeń.
Rusza ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!” realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI
Celem akcji jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Na zaproszenie agencji Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należących do Grupy S/F,w akcję...
The Digitals dla Acard z kampanią skierowaną do seniorów w czasie pandemii

Polpharma, producent leku Acard, wspólnie z The Digitals rozpoczęła akcję „Porady od serca”, w ramach której blogerka Beata Borucka radzi seniorom jak ciekawie i aktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, jednocześnie dbając o serce. Za koncept i koordynację działań odpo...
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wygrywa przetarg dla marki Guseppe (Dr. Oetker)

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z marką Guseppe, należącą do firmy Dr. Oetker.
Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w nowej kampanii Porta.

„Otwórz się na siebie” to tytuł najnowszej kampanii marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Kampania potrwa do 15 marca br.
Monika Kostecka Account Directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kostecka, dotychczas Account Supervisor, awansowała na stanowisko Account Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
EMLAB dla Związku Polskie Mięso - Carnival Meating. CelebruJEMY 2020.

Związek Polskie Mięso w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” był gospodarzem wydarzenia Carnival Meating. CelebruJEMY 2020. W wyjątkowej kolacji połączonej z multimedialną prezentacją walorów polskiego drobiu i wieprzowiny wz...
Raport Grupy S/F i IQS: Jak kibicują Polacy?

Z raportu „Świat Kibica” [1] przygotowanego przez agencję badawczą IQS i Grupę S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) wynika, że Polacy są narodem kibiców. 4 na 5 z nas ogląda jakiekolwiek zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy, ponad połowa co naj...
Krzysztof Miazek wzmacnia dział stategii Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Do działu strategii agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działań new business oraz praca dla obecnych Klientów agencji.
EMLAB projektowo dla Fortuny Zakładów Bukmacherskich.

Agencja EMLAB wspiera Fortunę Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
10
11
12
13
14
15
16