Agencja EMLAB (Grupa S/F), specjalizująca się w produkcji eventów dla biznesu, modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od wybuchu epidemii w Polsce agencja zrealizowała już ponad 80 tego typu wydarzeń.
Nad modyfikacją strategii pracowaliśmy już od jakiegoś czasu, czytając sygnały z rynku wskazujące na potrzebę rozszerzenia event marketingu o komponent konwersji. Wybuch epidemii Covid-19 i jej impakt na globalny biznes tylko przyspieszył nasze działania. Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji klienci tym bardziej przywiązują wagę do efektywności projektów marketingowych, a eventy w wersji online są łatwo mierzalne. Dzięki kompetencjom Grupy SF oferujemy rozszerzenie wydarzeń o komunikację posteventową i działania prosprzedażowe oparte o performance marketing i e-commerce, tworząc rozwiązania zorientowane na cele.
Marcin Jeziorski, prezes Grupy SF