Dorota Wojtczak obejmuje nowo powstałe stanowisko Head of Marketing w Grupie S/F. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy.
Dorota Wojtczak przez ponad 2 lata była zatrudniona jako Head of B2B w agencji Emlab, należącej do Grupy S/F, gdzie koordynowała współpracę ze wszystkimi klientami spółki. Pełni też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest związana z branżą medialną i digitalową - wcześniej pracowała jako Project Manager cyklu Impact Academy w Grupie Onet-RAS Polska oraz zajmowała się marketingiem serwisów internetowych. Ma doświadczenie pracy po stronie klienta, agencji i mediów.
- Stworzenie funkcji marketingowej w Grupie S/F jest pochodną intensywnego wzrostu i rozwoju tworzących ją spółek w ostatnich latach. Wynika wprost z potrzeby profesjonalizacji naszych działań marketingowych - mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy S/F. - Dzięki połączeniu doświadczenia ze znajomością wewnętrznego ekosystemu Grupy Dorota, w swojej nowej roli, będzie ogromnym wsparciem dla wszystkich naszych managerów.