Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
W ramach współpracy Piotr Hassine, Dyrektor Zarządzający spółek The Digitals i Booost został zaproszony do grona Rady Programowej kierunków związanych z obszarem digital i marketingu tj. Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Digital Marketing, Zarządzanie marką i strategie marketingowe, Marketing oraz Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Cyfrowa Transformacja. W skład Rady Programowej wchodzą przedstawiciele Partnerów Merytorycznych oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Zadania Rady Programowej obejmują proponowanie i opiniowanie zmian w programach studiów, ewaluację efektów kształcenia programu oraz monitorowanie treści i form kształcenia pod względem ich zgodności z potrzebami współczesnych przedsiębiorstw. - Zalecenia Rady stanowią podstawę wprowadzania zmian w procesie i w treściach kształcenia, dlatego cieszymy się, że prace Rady zostaną zasilone doświadczeniem i wiedzą Piotra Hassine z Grupy S/F - mówi Dagmara Plata-Alf z Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej.
Ponadto, w ramach współpracy z Akademią Piotr Hurnik - Business Development Director spółki performance marketingowej Booost przygotował i przeprowadził zajęcia pt. "Wykorzystanie danych w komunikacji". Natomiast Marta Janiszewska, Senior Digital Strategist w The Digitals, opracowała temat "TikTok jako nowy kanał dotarcia". Obydwa wykłady odbywają się w ramach przedmiotu Marketing Internetowy II na kierunku zarządzanie w wirtualnym środowisku i w wyniku aktualnych okoliczności związanych z pandemią COVID-19 są prowadzone online. - Tematy te są autorskimi opracowaniami ekspertów z Grupy S/F, przygotowanymi na bazie codziennych doświadczeń i naszej praktycznej wiedzy. Cieszymy się bardzo na współpracę z tak uznaną uczelnią i liczymy, że efekty będą dla obydwu stron satysfakcjonujące i długotrwałe - tłumaczy Piotr Hassine, Dyrektor Zarządzający The Digitals oraz Booost.