Polpharma, producent leku Acard, wspólnie z The Digitals rozpoczęła akcję „Porady od serca”, w ramach której blogerka Beata Borucka radzi seniorom jak ciekawie i aktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, jednocześnie dbając o serce. Za koncept i koordynację działań odpowiada agencja The Digitals.
Ideą akcji jest pokazanie osobom starszym, że przebywanie w domu może być dobrym pretekstem do zrobienia czegoś dobrego dla swojego zdrowia i samopoczucia. Ambasadorką projektu została Beata Borucka – najsłynniejsza babcia polskiego Internetu. Borucka jest założycielką bloga Mądra Babcia, na którym komunikuje się z osobami 50+, a także autorką książek i coachem dorosłych. W ramach współpracy Borucka przygotowała cykl związany z troską o zdrowie serca i układ krążenia. Nie zabrakło także treści lifestyle’owych i rozrywkowych. Wpisy publikowane są na dedykowanej podstronie www.madrababcia.pl/poradyodserca i podzielone na trzy sekcje. W pierwszej znajdują się artykuły dotyczące domowej pielęgnacji i kreatywnego spędzania czasu w domowym zaciszu. Druga to seria dedykowanych filmów z prostymi ćwiczeniami wzmacniającymi serce do wykonania bez wychodzenia z domu. Trzecia sekcja to video i porady z zakresu dietetyki, kuchni i zdrowego odżywiania. Wpisy będą udostępniane również w mediach społecznościowych Mądrej Babci.