Do Grupy Freundschaft dołączył Grzech Luft – nagradzany twórca z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży kreatywnej, który wnosi do zespołu bogaty dorobek i pasję do tworzenia innowacyjnych projektów digitalowych. Grzech Luft przez siedem lat pełnił rolę Senior Copywritera w agencji Gong, a ostatni rok kierował działem kreacji w Cape Morris jako Head of Creation. Współtworzył projekty dla takich marek jak ING, Netflix, Tymbark i Ekstraklasa, zdobywając przy tym ponad trzydzieści najważniejszych nagród marketingowych w Polsce. Po roku na stanowisku szefa kreacji zdecydował się wrócić bliżej codziennych wyzwań twórczych i skoncentrować się na swojej pasji do kreacji oraz copywritingu.
Grzech ma wszystko, czego oczekujemy od doświadczonego kreatywnego: umiejętności strategicznego myślenia, niebywałą zdolność, by robić zaskakujące rzeczy w digitalu i zapał, który udziela się wszystkim wokół. Życzyłbym wszystkim pozostałym dyrektorom kreatywnym takiego Freund, żeby mogli z niecierpliwością oczekiwać na każdy kolejny internal
Kamil Majewski, Dyrektor Kreatywny Grupy Freundschaft