Grupa S/F nagrodzona za „Wzorową Integrację”!

W tegorocznym Raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019”, przeprowadzonym przez redakcję Media & Marketing Polska, Grupa S/F została wyróżniona za „Wzorową Integrację”.
The Digitals przygotowała kampanię internetową marki Acard (Polpharma)

Wystartowała kampania internetowa Acardu (Polpharma), leku stosowanego w chorobach układu krążenia. Za koncepcję i realizację w całości odpowiada agencja The Digitals (Grupa S/F).
The Digitals (Grupa S/F) dla Polpharmy - startuje nowa strona Ranigastu.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) realizują kolejny projekt w ramach długofalowej współpracy. Na podstawie zawartej umowy ramowej, agencja przygotowała nową odsłonę strony internetowej produktu leczniczego Ranigast.
Warsztaty kulinarne „Coś się święci” i finał kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”.

16.04 w warszawskim Studio Alva Showroom odbyły się wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, których gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Spotkanie było ostatnim wydarzeniem w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „M...
Anna Koszur awansuje na Managing Directora Scholz & Friends Warszawa

Anna Koszur, pełniąca dotychczas funkcję Deputy Managing Directora, awansowała na stanowisko Managing Directora agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
EMLAB (Grupa S/F) zwycięzcą przetargu Otodom na organizację pierwszego konkursu dla branży nieruchomości.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową realizację konkursu „Lider Nieruchomości” przeprowadzony przez serwis Otodom. To kolejny projekt z obszaru B2B, który EMLAB (Grupa S/F) zrealizuje dla najpopularniejszego serwisu ogłoszeń nieruchomości w Polsce. P...
Związek „Polskie Mięso” gospodarzem Top of the Top – kolacji dla najlepszych szefów kuchni.

21.03 w warszawskim ATM Studio miała miejsce uroczysta kolacja dla najlepszych szefów kuchni, której gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Wśród setki zaproszonych gości znaleźli się wybitni szefowie kuchni oraz przedstawiciele branży gastronomicznej i mediów. Na stoł...
Scholz & Friends Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl – Radość nie może czekać.
Scholz & Friends Warszawa współpracuje z Empik

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) nawiązała długofalową współpracę z siecią Empik. W ramach umowy agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowych działań komunikacyjnych w kanałach online i offline, w tym konceptu kreatywnego kampanii wizerunkowej – Wszy...
EMLAB (Grupa S/F) wygrywa przetarg na organizację trzecich urodzin marki Foods by Ann.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową kreację i produkcję eventu z okazji trzecich urodzin marki Anny Lewandowskiej – Foods by Ann. To pierwszy projekt, który agencja zrealizuje dla tego klienta.
Grupa S/F nagrodzona za „Wzorową Integrację”!

W tegorocznym Raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019”, przeprowadzonym przez redakcję Media & Marketing Polska, Grupa S/F została wyróżniona za „Wzorową Integrację”.
The Digitals przygotowała kampanię internetową marki Acard (Polpharma)

Wystartowała kampania internetowa Acardu (Polpharma), leku stosowanego w chorobach układu krążenia. Za koncepcję i realizację w całości odpowiada agencja The Digitals (Grupa S/F).
The Digitals (Grupa S/F) dla Polpharmy - startuje nowa strona Ranigastu.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) realizują kolejny projekt w ramach długofalowej współpracy. Na podstawie zawartej umowy ramowej, agencja przygotowała nową odsłonę strony internetowej produktu leczniczego Ranigast.
Warsztaty kulinarne „Coś się święci” i finał kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”.

16.04 w warszawskim Studio Alva Showroom odbyły się wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, których gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Spotkanie było ostatnim wydarzeniem w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „M...
Anna Koszur awansuje na Managing Directora Scholz & Friends Warszawa

Anna Koszur, pełniąca dotychczas funkcję Deputy Managing Directora, awansowała na stanowisko Managing Directora agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
EMLAB (Grupa S/F) zwycięzcą przetargu Otodom na organizację pierwszego konkursu dla branży nieruchomości.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową realizację konkursu „Lider Nieruchomości” przeprowadzony przez serwis Otodom. To kolejny projekt z obszaru B2B, który EMLAB (Grupa S/F) zrealizuje dla najpopularniejszego serwisu ogłoszeń nieruchomości w Polsce. P...
Związek „Polskie Mięso” gospodarzem Top of the Top – kolacji dla najlepszych szefów kuchni.

21.03 w warszawskim ATM Studio miała miejsce uroczysta kolacja dla najlepszych szefów kuchni, której gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Wśród setki zaproszonych gości znaleźli się wybitni szefowie kuchni oraz przedstawiciele branży gastronomicznej i mediów. Na stoł...
Scholz & Friends Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl – Radość nie może czekać.
Scholz & Friends Warszawa współpracuje z Empik

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) nawiązała długofalową współpracę z siecią Empik. W ramach umowy agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowych działań komunikacyjnych w kanałach online i offline, w tym konceptu kreatywnego kampanii wizerunkowej – Wszy...
8
9
10
11
12
13
14