Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) partnerem i współproducentem Polzak Marketing 2020

Wyjątkowość tegorocznej edycji polega na digitalowej formule konferencji. Zarejestrowani uczestnicy będą mieli możliwość śledzenia prelekcji i dyskusji panelowej na żywo oraz zadawania pytań poprzez czat.
Wyróżnienie w raporcie Goal.pl dla The Digitals

Bardzo pozytywna opinia w raporcie Goal.pl dotyczy obsługi w social mediach profilu eFortuna.pl przez The Digitals.
The Digitals (Grupa S/F) startuje z instagramowym profilem dla marki ALDI

Spółka The Digitals rozpoczyna obsługę marki ALDI na Instagramie. Jest to kolejny projekt Grupy S/F dla tego podmiotu w ramach 3-letniej współpracy.
Emlab w najnowszym wydaniu Media Marketing Polska 

W czerwcowym wydaniu Media Marketing Polska, w dodatku "Raport: Agencje eventowe" znajduje się publikacja o najnowszych realizacjach agencji Emlab (Grupa S/F) dla Google Polska w ramach programu Projektanci Innowacji PFR. 
Emlab partnerem IAA Polska w organizacji pierwszego interaktywnego panelu dyskusyjnego Reality Re+Creators

Blisko 100 managerów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym, podczas którego starali się odpowiedzieć na pytanie: czy w obliczu skrajnie odmiennych oczekiwań wywołanych m. in. pandemią, partnerskie relacje pomiędzy uczestnika...
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) na zlecenie Google Polska przygotowała otwarte e-szkolenie wspierające edukację online

W ramach prowadzonego od 5 lat projektu Google Internetowe Rewolucje, agencja Emlab (Grupa S/F) zrealizowała otwarte szkolenie online skierowane do kadry nauczycielskiej i administracyjnej w szkołach. Szkolenie jest efektem ponad dwumiesięcznej pracy całego zespołu Inter...
Sandra Gruszczyńska jako Procurement Coordinator w Grupie S/F

Sandra Gruszczyńska obejmuje rolę Procurement Coordinatora w Grupie S/F. Na nowo utworzonym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu.
The Digitals i Booost Partnerami Merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
Dorota Wojtczak jako Head of Marketing w Grupie S/F

Dorota Wojtczak obejmuje nowo powstałe stanowisko Head of Marketing w Grupie S/F. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy.  
The Digitals utrzymuje budżet na obsługę ALDI na Facebooku

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na obsługę sieci ALDI na Facebooku, przedłużając dotychczasową współpracę. Tym samym w jej rękach pozostaje kompleksowa obsługa tej marki w social mediach.
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) partnerem i współproducentem Polzak Marketing 2020

Wyjątkowość tegorocznej edycji polega na digitalowej formule konferencji. Zarejestrowani uczestnicy będą mieli możliwość śledzenia prelekcji i dyskusji panelowej na żywo oraz zadawania pytań poprzez czat.
Wyróżnienie w raporcie Goal.pl dla The Digitals

Bardzo pozytywna opinia w raporcie Goal.pl dotyczy obsługi w social mediach profilu eFortuna.pl przez The Digitals.
The Digitals (Grupa S/F) startuje z instagramowym profilem dla marki ALDI

Spółka The Digitals rozpoczyna obsługę marki ALDI na Instagramie. Jest to kolejny projekt Grupy S/F dla tego podmiotu w ramach 3-letniej współpracy.
Emlab w najnowszym wydaniu Media Marketing Polska 

W czerwcowym wydaniu Media Marketing Polska, w dodatku "Raport: Agencje eventowe" znajduje się publikacja o najnowszych realizacjach agencji Emlab (Grupa S/F) dla Google Polska w ramach programu Projektanci Innowacji PFR. 
Emlab partnerem IAA Polska w organizacji pierwszego interaktywnego panelu dyskusyjnego Reality Re+Creators

Blisko 100 managerów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym, podczas którego starali się odpowiedzieć na pytanie: czy w obliczu skrajnie odmiennych oczekiwań wywołanych m. in. pandemią, partnerskie relacje pomiędzy uczestnika...
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) na zlecenie Google Polska przygotowała otwarte e-szkolenie wspierające edukację online

W ramach prowadzonego od 5 lat projektu Google Internetowe Rewolucje, agencja Emlab (Grupa S/F) zrealizowała otwarte szkolenie online skierowane do kadry nauczycielskiej i administracyjnej w szkołach. Szkolenie jest efektem ponad dwumiesięcznej pracy całego zespołu Inter...
Sandra Gruszczyńska jako Procurement Coordinator w Grupie S/F

Sandra Gruszczyńska obejmuje rolę Procurement Coordinatora w Grupie S/F. Na nowo utworzonym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu.
The Digitals i Booost Partnerami Merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
Dorota Wojtczak jako Head of Marketing w Grupie S/F

Dorota Wojtczak obejmuje nowo powstałe stanowisko Head of Marketing w Grupie S/F. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy.  
9
10
11
12
13
14
15