Jaki powinien być Twój następny brief?
Kiedy zaakceptujemy już pierwsze doświadczenia związane z okresem kwarantanny, przyjdzie czas na reflekcję - refleksję nad nową rzeczywistością, która pojawiła się znienacka, ale zostanie z nami na dłużej.
Nowa rzeczywistość dotyczy nas wszystkich jako konsumentów. A to sprawia, że dotyczy także marek, o które dbamy jako marketerzy. Marek, które zmierzą się z nowymi realiami funkcjonowania. To pewne, że powinniśmy zatroszczyć się o to, żeby były one blisko swoich konsumentów w tym trudnym dla większości czasie, żeby były relewantne w ich zmieniającym się życiu, ale…
... Jak to zrobić? Dla tych, którzy zastanawiają się, jak się teraz komunikować, jak powinien wyglądać następny brief, jak marka i komunikacja powinny się zmienić - proponujemy:
WARSZTAT #CODALEJ
Skondensowany warsztat, w czasie którego wspólnie wypracujemy jeden lub kilka pomysłów na komunikację w realiach #newnormal. Podzieliliśmy go na moduły dotyczące dostępnej wiedzy oraz możliwych rozwiązań:
- ANALIZA NAJWAŻNIEJSZYCH ZMIAN w zachowaniach konsumenckich - pokazanie nowych trendów, które wykreowała pandemia i zjawisk, które pojawiły się w świecie, przygotowana na podstawie badań syndykatowych IQS: Chorzy Hoży, Jedzenie w czasach zmiany, W drodze do jutra. Dane liczbowe zostaną wzbogacone wzmiankami z social mediów ukazującymi nowy język konsumenta (platforma netdive IQS).
- CZĘŚĆ WARSZTATOWA poprowadzona przez doświadczonych strategów z agencji Scholz & Friends Warszawa, w której wspólnie odpowiemy na kluczowe pytania: o możliwości jakie stoją przed marką dziś, o nowe insighty i o to, jak je przełożyć na nową komunikację.
- PODSUMOWANIE w formie wkładu do briefu lub krótkich konceptów komunikacyjnych.
Czas trwania: 3h
Cena: 14 tys.
Co możemy zrobić w kolejnym kroku?
- pomóc Ci przebadać pomysły, do których dojdziemy w trakcie warsztatu,
- wspólnie pracować nad rozwiązaniami komunikacyjnymi online i offline,
- zaproponować influencerów, którzy wesprą Twoją komunikację,
- zakończyć projekt przekazując wypracowane podsumowanie.
Kontakty:
Scholz & Friends Warszawa: Wojciech Kaszuba, New Business Manager (w.kaszuba@scholz-and-friends.pl, tel. 885 563 090)
IQS: Marta Rybicka, Business Unit Director (Marta.Rybicka@grupaiqs.pl, tel. 663 88 44 18)