Spółka The Digitals rozpoczyna obsługę marki ALDI na Instagramie. Jest to kolejny projekt Grupy S/F dla tego podmiotu w ramach 3-letniej współpracy.
Stworzenie profilu ALDI na Instagramie służy zwiększeniu świadomości marki wśród klientów z grupy 16-29. Wynika z potrzeby budowania świadomości marki w nowym kanale dotarcia, wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkania ich w miejscu, w którym spędzają dużo czasu szukając rozrywki, informacji czy inspiracji. Jest to kolejny kanał, w którym marka będzie aktywnie komunikowała się ze swoimi klientami. Charakterystycznym elementem będzie tutaj forma wizualna przedstawiająca produkty w newsfeedzie w kreatywny i ciekawy sposób tylko na prawdziwych zdjęciach, bez ingerencji graficznej.
Za kompleksową komunikację ALDI od 3 lat odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F. W tym czasie firma przygotowała i przeprowadziła m.in. ogólnopolską kampanię pod hasłem “Raz ALDI Zawsze ALDI” wprowadzając jednocześnie nowy slogan marki. Kolejnym etapem kampanii był Wielki Test Produktów ALDI, który nadal jest elementem komunikacji sieci. Scholz & Friends Warszawa realizuje także dedykowaną komunikację dla ALDI w związku z epidemią koronawirusa, promując bezpieczne zakupy, kasy dla służb sanitarnych, czy projekt CSR’owy “Doceniam, dziękuję”, w którym znani ilustratorzy przygotowali projekty naklejek. Akcję tę agencja przygotowała pro bono, dokładając tym samym swoją cegiełkę do walki z epidemią, na którą przeznaczone są środki ze sprzedaży naklejek.