Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na obsługę sieci ALDI na Facebooku, przedłużając dotychczasową współpracę. Tym samym w jej rękach pozostaje kompleksowa obsługa tej marki w social mediach.
Profil ALDI na Facebooku powstał w sierpniu 2019. Aktualnie śledzi go ponad 31 tys. użytkowników. Jego tematykę stanowią przede wszystkim informacje o bieżących promocjach, konkursy oraz komunikaty o charakterze rozrywkowym lub CSR. Użytkownicy docenili możliwość szybkiego kontaktu z marką w tym kanale i chętnie wchodzą w interakcje na jej profilu - najbardziej angażujące posty generowały ponad 2 tys. reakcji i blisko 3 tys. komentarzy.
W najbliższym czasie będziemy wprowadzać rewizję obecnej komunikacji - mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals. - Zmiany obejmą posty publikowane od lipca.
Na początku czerwca odbył się launch profilu ALDI na Instagramie, za który również odpowiada spółka The Digitals. Marka realizuje w tym kanale cel zwiększania świadomości wśród młodszych klientów.