Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym w Grupie S/F

Od lutego br. Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Andrzej Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym.
Kampania agencji Scholz & Friends Warszawa “Brita. Lubię ją” wystartuje na rynkach europejskich

Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech dużych rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki B...
Marta Bresińska account directorem w The Digitals (Grupa S/F)

Do agencji The Digitals, należącej do Grupy S/F, dołącza Marta Bresińska. Jako account director będzie odpowiadać za prowadzenie jednego z głównych zespołów obsługi klienta.  
Agencja Scholz & Friends Warszawa w przyszłym roku będzie kontynuować współpracę z marką Książęce.

Agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F, będzie pracować z Kompanią Piwowarską w roku 2021. Działania agencji dotyczą marki Książęce.  
Booost z kampaniami dla neoperfumerii GaliLu

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych podmiotów.
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Agencja The Digitals (Grupa S/F) autorem projektu „Job.Starter” dla Pracuj.pl

 
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym w Grupie S/F

Od lutego br. Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Andrzej Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym.
Kampania agencji Scholz & Friends Warszawa “Brita. Lubię ją” wystartuje na rynkach europejskich

Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech dużych rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki B...
Marta Bresińska account directorem w The Digitals (Grupa S/F)

Do agencji The Digitals, należącej do Grupy S/F, dołącza Marta Bresińska. Jako account director będzie odpowiadać za prowadzenie jednego z głównych zespołów obsługi klienta.  
Agencja Scholz & Friends Warszawa w przyszłym roku będzie kontynuować współpracę z marką Książęce.

Agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F, będzie pracować z Kompanią Piwowarską w roku 2021. Działania agencji dotyczą marki Książęce.  
Booost z kampaniami dla neoperfumerii GaliLu

Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych podmiotów.
Agencja The Digitals przejmuje kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową marki Vectra. Współpraca obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Jako Account Director pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.  
Scholz & Friends Warszawa dla Empik z kampanią świąteczną

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.  
Agencja Emlab (Grupa S/F) producentem programu szkoleniowego “Firmy Jutra” dla Google

“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
6
7
8
9
10
11
12