„W 2010 weszliśmy w alians z Scholz & Friends odkupując 75% jej warszawskiego biura. Przez ostatnie 10 lat, wspólnie zbudowaliśmy najmocniejszy oddział poza Niemcami, ze wspaniałym zespołem, świetną bazą klientów i solidnymi wynikami finansowymi. Wielokrotnie nagradzany w rankingach satysfakcji klientów i konkursach – m.in. Grand Prix Effie. Nauczyliśmy się łączyć nowoczesne narzędzia z wyrazistością i kompleksowością działań komunikacyjnych. Dzięki temu powstała najbardziej niezależna z sieciowych agencji, której 100% klientów pochodzi z Polski. Chciałbym serdecznie podziękować naszym partnerom z Scholz & Friends GmbH za ponad 10 lat świetnej polsko-niemieckiej partnerskiej współpracy – jest ona na stałe wpisana w nasze DNA” – mówi Marcin Jeziorski, prezes Scholz & Friends Warszawa i wiceprezes MEDIACAP S.A.
„Porządki w ramach Grupy WPP umożliwiły wykupienie całości udziałów w ramach Scholz & Friends. Transakcja jest dla nas bardzo korzystna, nie tylko z racji atrakcyjnej wyceny, ale przede wszystkim dlatego, że pozwoli na pełniejszą integrację w ramach Grupy S/F do której należą też The Digitals, Emlab i Booost. Umożliwi ona też zupełnie nowe obszary synergii z biznesem influencer marketingowym LTTM, naszym największym źródłem przychodów. Oznacza to także, że całość zysku wypracowanego w Grupie S/F trafi do akcjonariuszy MEDIACAP S.A., co jest korzystne pod kątem wartości zysku na akcje (EPS). Jestem przekonany, że zainwestowane pieniądze szybko się zwrócą” – dodaje Jacek Olechowski, prezes MEDIACAP S.A.
MEDIACAP SA to notowana na głównym rynku GPW grupa działająca na styku technologii i marketingu. Obecna segmentowa struktura Grupy MEDIACAP wygląda następująco: LTTM - lider rynku influencer marketingu, m.in. największa w Polsce sieci kanałów na YouTube skupiającej ok. 1000 influencerów i największy dostawca usług związanych z gaming marketingiem; Grupa S/F - wiodący dostawca usług agencyjnych, wyspecjalizowany w budowie marek i branded content; IQS - piąta największa firma badawcza w Polsce, wyspecjalizowana w badaniach online, rozwiązaniach data science oraz raportach o trendach, m.in.: Game Story, Hype Hunters, Video Love Story czy Świat Młodych.