Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.
Zeszłotygodniowa transakcja wykupu pozostałych 25% udziałów w Scholz & Friends Warszawa od partnerów z Scholz & Friends GmbH pozwoliła nam ostatecznie na uproszczenie nie tylko struktury kapitałowej naszych spółek, ale również organizacyjnej – mówi Anna Koszur (Arkuszewska), CEO Grupy Freundschaft. - Nowe podejście do marek Grupy pokazuje, na co stawiamy tworząc komunikację: kompleksowość usług, integracja, wyróżnialność i nowoczesność. Freundschaft to symbol naszej integracji i jednocześnie podkreślenie kontynuacji. Agencja Scholz & Friends Warszawa od 1995 r. tworzy wyróżnialną komunikację. Dziś ci ludzie, którzy kreowali wszystkie marki w grupie, zaczynają pracować pod wspólnym sztandarem. Zbliżamy do siebie nasze zasoby i kompetencje, bo wierzymy, że model agencji bardzo się zmienia. Że potrzebne są różne kompetencje, ale zintegrowane projekty - dodaje.
W obecnych czasach komunikacja agencji reklamowych stała się bardzo letnia, by nie powiedzieć nudna, byle tylko nie być posądzonym o cień kontrowersji. My zdecydowaliśmy się być wyraziści. Poczynając od nazwy z języka niemieckiego poprzez żywe, energetyczne kolory i charakterystyczny font. W naszej pracy nie boimy się odważnych decyzji, stawiamy na wyróżnialne koncepty. Nie mogliśmy więc podejść inaczej do naszej własnej identyfikacji - mówi Marcin Mroczek, Creative Director Freundschaft.