Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki Brita projekt CSR pod hasłem #FiltrujemyDlaBałtyku. Łączy on działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkańców naszego morza z wartościami marki wyrażonymi w aktualnej platformie komunikacyjnej “Brita. Lubię ją”.
- Projekt powstał jako odpowiedź na brief marki, zakładający działania CSR i edukacyjne wokół tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku. Zależało nam, by poprzez zaproponowane aktywności podkreślić związek produktów Brita z ochroną naszego środowiska naturalnego. Projekt, jako kolejna już nasza propozycja, uzyskał akcept na szczeblu centralnym Brita GmbH. Równym zainteresowaniem cieszyła się platforma “Brita. Lubię ją” z udziałem Olgi Frycz, do której prawa zostały sprzedane na 5 zagranicznych rynków, a niedawno zakończyliśmy produkcję dodatkowych spotów w ramach tej platformy, dedykowanych produktom dostępnym na rynku niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim - mówi Magda Korczak, Client Service Director Freundschaft.
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.