Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) - w ramach stałej obsługi marki Plus - zrealizowała w czasie izolacji kampanie, które zostały pozytywnie ocenione w raporcie IPSOS "Reklama w dobie COVID-19".
Silną stroną spotów dla Plusa zrealizowanych w okresie marzec-maj było połączenie bieżącego kontekstu (odniesienie się do epidemii, reklamy nagrywane w domu) z konsekwentnie realizowaną strategią komunikacji, opartą o twarz marki - Szymona Majewskiego. Dzięki temu reklamy te odróżniły się od tzw. reklam winietkowych, składających się z podobnych do siebie obrazów, w których trudno zidentyfikować markę - nadawcę. W przypadku reklam dla Plusa konsumenci już od pierwszych sekund wiedzieli, kto jest autorem przekazu.
Jednym z głównych wyzwań przy realizacji spotów było tempo pracy. Spoty trafiły do publikacji już pod koniec marca, zaś gotowe reklamy były dostarczone do telewizji w ciągu 48 godzin od momentu akceptacji scenariusza. Okres kwarantanny i zamknięcia istotnie wpłynął też na ograniczenia w produkcji, co spowodowało konieczność pracy na zdalnym planie zdjęciowym, z wykorzystaniem nagrań realizowanych w domu przez Szymona Majewskiego.
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) kontynuuje w tym roku budowę platformy komunikacji dla Plusa. W minionym roku zrealizowała ponad 30 kampanii dla różnych linii biznesowych klienta (Plush, Plus na kartę, abonament, sprzęty, data, SOHO).