Celem akcji jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Na zaproszenie agencji Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należących do Grupy S/F,w akcję zaangażowali się najwybitniejsi polscy rysownicy, którzy zaprojektowali autorskie naklejki będące hołdem dla cichych bohaterów dnia codziennego. Naklejki w cenie 1,99 zł trafią do wszystkich sklepów sieci ALDI, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na walkę z koronawirusem. Akcja prowadzona jest we współpracy z Fundacją Siepomaga, jej partnerem jest Grupa LTTM należąca do wspólnego holdingu z Grupą S/F.
- Ten projekt daje nam dużą satysfakcję zarówno w wymiarze czysto ludzkim, jak i na poziomie zawodowym. Dzięki zaangażowaniu osób z różnych spółek należących do naszej grupy powstał wyjątkowy koncept, który niesie ze sobą odrobinę dobra w tych trudnych czasach. Ogromnie cieszymy się, że sieć sklepów ALDI zaufała nam po raz kolejny i utożsamiła się z tym pomysłem – mówi Józek Dutkiewicz, Dyrektor Kreatywny agencji Scholz&Friends. – Wyrazy uznania należą się także artystom, którzy pomimo tego, że również znaleźli się w trudnej dla siebie sytuacji zawodowej, zdecydowali się dołączyć do naszej inicjatywy i nieodpłatnie przygotować fantastyczne kreacje składające się na unikatową kolekcję naklejek „Doceniam, dziękuję!”– dodaje Dutkiewicz.