Agencja Booost z Grupy S/F została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych podmiotów.
Agencja performance marketingu Booost, należąca do Grupy S/F, zajmuje się realizacją grudniowych kampanii marki GaliLu w mediach online. Współpraca dotyczy kampanii wizerunkowej marki oraz wsparcia sprzedaży e-commerce. Działania będą obejmowały między innymi Marketing Automation i Performance, a także Video Online, Programmatic Display i Social Media.
Neoperfumeria Galilu oferuje wysokiej jakości, oryginalne zapachy oraz produkty pielęgnacyjne niszowych marek z całego świata. Posiada sklepy stacjonarne oraz perfumerię online galilu.pl.
Spółka Booost należy do Grupy S/F. Powstała w 2018 r. jako wewnętrzny dom mediowy, uzupełniając zakres usług komunikacyjnych i digitalowych realizowanych przez spółki z Grupy: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i Emlab. Specjalizuje się w performance marketingu oraz e-commerce. Kładzie nacisk na efektywność marketingową i sprzedażową działań online’owych w uzupełnieniu do tradycyjnej komunikacji marek.
Grupa S/F to one-stop-shop złożony z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się komunikacją w nowej, digitalowej rzeczywistości: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (eventy online/offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.