Agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F, będzie pracować z Kompanią Piwowarską w roku 2021. Działania agencji dotyczą marki Książęce.
Agencja w 2021 będzie odpowiadać za realizację wypracowanej strategii i przygotowanie wszystkich działań ATL-owych dla marki Książęce. Działania na 2021 to kolejny już element współpracy agencji Scholz & Friends Warszawa z Kompanią Piwowarską i marką Książęce. Ostatnio agencja odpowiadała za projekt komunikacji wariantu Książęce IPA.
Grupa S/F to one-stop-shop złożony z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się komunikacją w nowej, digitalowej rzeczywistości: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (eventy online/offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.