“Firmy Jutra” to bezpłatny program edukacyjny, wspomagający przedsiębiorstwa w rozwoju digital marketingu. Zapewnia pomoc w prowadzeniu biznesu w nowej rzeczywistości.
Google od lat prowadzi projekty szerzące transformację cyfrową firm. W związku z aktualną sytuacją, we współpracy z Polskim Funduszem Rozwoju oraz Chmurą Krajową przygotował pakiet wsparcia obejmujący 6-tygodniowe kursy wideo, opiekę doradcy Google, kursy i e-booki przybliżające szybką adaptację modeli biznesowych oraz wprowadzenie rozwiązań chmurowych dla MŚP. Szkolenia są bezpłatne i pakietowane indywidualne dla danego podmiotu, po wcześniejszej konsultacji i zmapowaniu konkretnych potrzeb. W efekcie firmy mogą zwiększyć swoją innowacyjność i obniżyć koszty działalności. Więcej informacji i zapisy: firmyjutra.pl.
Za realizację programu odpowiada agencja Emlab, należąca do Grupy S/F, która od ponad 9 lat obsługuje Google w zakresie eventów offline i online oraz programów edukacyjnych. W tym przypadku do zadań agencji należy operacyjne prowadzenie programu, przygotowanie merytoryki, organizacja sieci doradców, obsługa zapisów.
Emlab to agencja event marketingu, specjalizująca się w generowaniu angażujących doświadczeń offline i online. Posiada szerokie doświadczenie w organizacji wydarzeń B2B, także w wersji digitalowej. W 2020 r. zrealizowała ponad 300 wydarzeń tego typu.
Emlab działa na rynku od 2005 roku. W ostatnim czasie obsługiwał m.in. takie marki jak: Google Polska, Grupa OLX, Novartis, H&M, TDJ, Maxi Zoo, Soraya, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia, MTP, Stock, Rawlplug, Aldi, Hasco-Lek. Jest członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR.
Grupa S/F to one-stop-shop złożony z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się komunikacją w nowej, digitalowej rzeczywistości: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (eventy online/offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.