Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech dużych rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Prawa do licencji nabyły również Austria i Szwajcaria. To pierwszy raz, gdy kampania z Polski zostanie zaimplementowana na zagraniczne rynki marki Brita. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
- Granice zacierają się, gdy chodzi o tak podstawowe wartości, jak troska o dobro ludzi i planety, czy podejmowanie decyzji dobrych dla siebie i otoczenia. Produkty marki Brita wspierają w tym konsumentów. Jest to rzecz szczególnie istotna w dzisiejszych czasach, a także aktualna niezależnie od lokalnych trendów - tłumaczy Maja Kulikowska, dyrektor marketingu lokalnego oddziału firmy Brita.
- Naszym celem było stworzenie takiej odpowiedzi na brief marki, aby zachęcać konsumentów do dbania o siebie i środowisko w pozytywnym przekazie. Zależało nam, by w czasach, gdy dokoła krąży mnóstwo negatywnych wiadomości, tak ważna rzecz, jak troska o środowisko nie kojarzyła się z kolejnym problemem. Dbamy o to, co lubimy i tych, których lubimy - i to jest podstawa nowej platformy komunikacyjnej dla marki Brita - mówi Anna Koszur, dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). - To wielka satysfakcja, kiedy uda się stworzyć koncept, który dobrze odpowiada nie tylko na potrzeby lokalne, ale sprawdza się na tak dojrzałych rynkach jak Niemcy, Francja czy Włochy.
Grupa S/F to one-stop-shop złożony z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się komunikacją w nowej, digitalowej rzeczywistości: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (experiential marketing online & offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.