Kampania „Pomiędzy” bezpośrednio nawiązuje do informacyjnego profilu portalu i pozycjonuje Interię jako medium, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą przekrojowe relacje najważniejszych wydarzeń oraz materiały prezentujące zjawiska społeczne z różnych perspektyw.
Interia to portal ‘Pomiędzy’, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, ortodoksji i eskalowania. Bo to, co nam najbliższe i dla nas najważniejsze jest zwykle ‘pomiędzy'. Oprócz najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata, Interia relacjonuje także wszystko to, co dzieje się ‘pomiędzy’, czyli wydarzenie sportowe, muzyczne, artystyczne, plotki, kino, trendy modowe etc.'Pomiędzy" znaczy też, że Interia idealnie wypełnia chwile w tak z zwanym międzyczasie: przy porannej kawie, w drodze do pracy itd."
Monika Kamińska i Karolina Czarnota, team kreatywny Freundschaft
To ogromna satysfakcja powitać w gronie naszych klientów Grupę Interia i tym samym wzbogacić portfolio marek z sektora mediów i rozrywki, dla których pracujemy. Postawiliśmy na odważny koncept komunikacyjny. Podkreślamy w nim, że Interia jest obiektywnym głosem rozsądku, który komentuje otaczającą nas rzeczywistość."
Marcela Chełstowska, account director Freundschaft
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel.+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl