Kampania ruszyła z początkiem roku. W ramach pierwszej odsłony nowego formatu powstało aż 5 wersji filmu: spot 30" i cztery spoty 15" oraz billboard sponsorski, wszystkie te formaty emitowane są w telewizji i mediach digital.
Zadaniem agencji Freundschaft było przygotowanie nowej, wyrazistej platformy komunikacyjnej, która przypomni o marce i sprawi, że Guseppe stanie się najbardziej lubianym brandem w swojej kategorii.
Idea platformy zatytułowanej "Pizza Guseppe sama się nie zje" w żartobliwy sposób przedstawia pizzę jako danie, którym łatwo się podzielić i które każdemu smakuje.
Gdy apetyt już sięgał zenitu światło dzienne ujrzała nasza kampania dla doktora Oetkera. Wierzymy, ze będzie miała moc przyciągania nie mniejsza niż pizza Guseppe. Zapraszamy do skonsumowania, w końcu… sama się nie obejrzy :)"
Michał Witek, copywriter Freundschaft
Spoty wyreżyserował Mitja Okorn, za realizację odpowiada dom produkcyjny Black Rabbit.
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl