Po wygranym przetargu na globalną kampanię dla domu maklerskiego XTB, agencja Freundschaft prezentuje serię spotów z udziałem portugalskiego trenera piłkarskiego, uważanego za jednego z najwybitniejszych i najbardziej utytułowanych trenerów w historii, José Mourinho. Działania w obszarze digital marketingu realizowane są jesienią br.
„Z pewnością kampania była ekscytującym wyzwaniem zawodowym - nie na co dzień tworzy się reklamy na zagraniczne rynki z gwiazdą takiego formatu. Mourinho to dość zajęty człowiek, więc każdą minutę na planie chcieliśmy wykorzystać maksymalnie. Tym bardziej cieszy fakt, że udało nam się stworzyć serię fajnych spotów, w których wizerunek twardego menadżera przełamujemy humorem. A shoot w Rzymie... sama przyjemność!”
Natalia Wrońska-Pietrzak, Senior Copywriterka i Team Leaderka Grupa Freundschaft
Kreacja: Natalia Wrońska-Pietrzak i Michał Basiński
Dyrektor kreatywny: Marcin Mroczek
Reżyseria: Maciej Kowalczuk
Dom produkcyjny: OTO Film
Dyrektor kreatywny: Marcin Mroczek
Reżyseria: Maciej Kowalczuk
Dom produkcyjny: OTO Film
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl