Świąteczny spot Plusha nawiązuje do emitowanego co roku w Polsacie świątecznego hitu filmowego "Kevin sam w domu".
W spocie pluszak symbolizujący markę Plush z wykorzystaniem wymyślnych metod odpiera w domu atak dwóch intruzów, podobnie jak bohater filmu „Kevin sam w domu”, od wielu lat emitowanego przez Polsat w Boże Narodzenie. Także w tym roku będzie można go obejrzeć w wigilijny wieczór.
W ramach świątecznej oferty Plush udostępnia darmowe gigabajty nowym i przedłużającym umowę klientom, którzy zdecydują się na abonament za 25 zł, 30 zł oraz 50 zł miesięcznie. Dzięki temu jeszcze dłużej można swobodnie surfować w Internecie.
W ramach świątecznej oferty Plush udostępnia darmowe gigabajty nowym i przedłużającym umowę klientom, którzy zdecydują się na abonament za 25 zł, 30 zł oraz 50 zł miesięcznie. Dzięki temu jeszcze dłużej można swobodnie surfować w Internecie.
Działania reklamujące ofertę Plusha obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Plan trał około 20 godzin i cały czas dużo się działo, więc można by o nim długo opowiadać. Mieliśmy popisy kaskaderskie, wózek sklepowy spadający ze schodów (sam), patelnie (ciężką) lecącą w stronę kamery (drogiej), rozbite szyby (cukrowe)… Ale najważniejsze, że były też zapiekanki. Bez nich plan to nie plan!"
Ewa Pniak, copywriter Freundschaft
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl