Freundschaft konsoliduje strukturę spółek

INFORMACJA PRASOWA 2021.06.17
Freundschaft ze stałą obsługą marki GaliLu

Po zadowalających efektach współpracy projektowej w grudniu 2020 r., Freundschaft rozpoczęła stała obsługę marki GaliLu w internecie. Wsparcie dotyczy dwóch obszarów: performance marketing i consulting e-commerce.
Grupa Freundschaft integruje wszystkie swoje usługi pod marką główną Freundschaft

Mocą niedawnych zmian strukturalnych i rebrandingu, dotychczas pod marką Freundschaft formalnie zintegrowane zostały kompetencje dawnych marek Scholz & Friends Warszawa, Emlab i The Digitals. Aktualnie ustalony i opublikowany został plan połączenia z agencją Booost. ...
Agencja Freundschaft z nowym projektem CSR-owym dla marki Brita

Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki Brita projekt CSR pod hasłem #FiltrujemyDlaBałtyku. Łączy on działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkań...
Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.
Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w agencji Freundschaft

Monika Szadkowska jako Group Account Director prowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft. Grupa S/F to od dziś Grupa Freundschaft.

Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.  
Awanse szefów Grupy S/F. Anna Koszur nowym CEO.

Anna Koszur awansuje na stanowisko Chief Executive Officer (CEO) Grupy S/F. Przejmuje stanowisko od Marcina Jeziorskiego, który awansował na stanowisko Chief Commercial Officer (CCO) holdingu Mediacap.
MEDIACAP SA przejmuje całość udziałów Scholz & Friends Warszawa. Grupa odkupiła mniejszościowy pakiet od niemieckich wspólników poprzez spółkę zależnąThe Digitals

Warszawa, 10 marca 2021
Freundschaft The Digitals wygrywa w przetargu pierwszą kampanię marki Viaplay w Polsce.

Freundschaft The Digitals wygrała przetarg na kampanię launchującą markę Viaplay na polskim rynku. Nowa platforma streamingowa Viaplay jest dostępna wnaszym kraju od początku sierpnia.
Freundschaft konsoliduje strukturę spółek

INFORMACJA PRASOWA 2021.06.17
Freundschaft ze stałą obsługą marki GaliLu

Po zadowalających efektach współpracy projektowej w grudniu 2020 r., Freundschaft rozpoczęła stała obsługę marki GaliLu w internecie. Wsparcie dotyczy dwóch obszarów: performance marketing i consulting e-commerce.
Grupa Freundschaft integruje wszystkie swoje usługi pod marką główną Freundschaft

Mocą niedawnych zmian strukturalnych i rebrandingu, dotychczas pod marką Freundschaft formalnie zintegrowane zostały kompetencje dawnych marek Scholz & Friends Warszawa, Emlab i The Digitals. Aktualnie ustalony i opublikowany został plan połączenia z agencją Booost. ...
Agencja Freundschaft z nowym projektem CSR-owym dla marki Brita

Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki Brita projekt CSR pod hasłem #FiltrujemyDlaBałtyku. Łączy on działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkań...
Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.
Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w agencji Freundschaft

Monika Szadkowska jako Group Account Director prowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft. Grupa S/F to od dziś Grupa Freundschaft.

Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.  
Awanse szefów Grupy S/F. Anna Koszur nowym CEO.

Anna Koszur awansuje na stanowisko Chief Executive Officer (CEO) Grupy S/F. Przejmuje stanowisko od Marcina Jeziorskiego, który awansował na stanowisko Chief Commercial Officer (CCO) holdingu Mediacap.
MEDIACAP SA przejmuje całość udziałów Scholz & Friends Warszawa. Grupa odkupiła mniejszościowy pakiet od niemieckich wspólników poprzez spółkę zależnąThe Digitals

Warszawa, 10 marca 2021
1
2
3
4
5
6
7